هفته آخر دانشگاه ...

سلام به همه دوستان گلم و همکلاسی های عزیز ...

با توجه به اینکه دانشگاه نمیتونه رسما اعلام کنه که دانشجویان عزیز لطفا هفته آخر رو تشریف نیارید با کارهای دیگه این کار رو انجام میده ...

نمونه کاری که دانشگاه انجام داده فعلا نفروختن ژتون هفته بعد به دانشجویان عزیز هست ...

-------

بیاید در یک اقدام هماهنگ باعث خوشحالی دانشگاه ، اساتید و خودمان شویم ...


لطفا هفته آخر در منزل استراحت کنید (یا خونه تکانی)


با تشکر از تمامی دوستان عزیز منتظر نظرات شما هستیم ...

نظرات 25 + ارسال نظر

من اول از همه خودم اعلام میکنم هفته آخر نمیام
حالا دیگه بقیه نظراتشون رو بگن ...

[ بدون نام ] 1390/12/15 ساعت 11:29 ق.ظ

میشه دقیقا بگین هفته آخر از چندم به بعد میشه؟

هنرخواه :
هفته ی دیگه رو نیاید دیگه
فردا سه شنبه آخرین روز دانشگاه هستش ، البته اگه فردا بریم دانشگاه

هنرخواه 1390/12/15 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.honarkhah.com

خوب منم نمیام
کلی باید استراحت کنم
یکی بیاد کمک

[ بدون نام ] 1390/12/15 ساعت 11:41 ق.ظ

موافقم.
آقای سیدی تقریبا همه بچه ها هماهنگ هستن که نیان ولی استاد مقیمی با گذاشتن تاریخ ﺍﺭﺍﺋﻪ سیستم عامل برای بچه ها کار رو سخت کرده
حالا ما نریم دانشگاه فوقش غیبت می زنن ولی اونا نمره ﺍﺭﺍﺋﻪ رو هم از دست میدن!

حمید 1390/12/15 ساعت 11:46 ق.ظ

منم که همیشه پایه هستم
یعنی خیلی ضایع هست که بریم

نظر جواد از همه مهم تره :دی

هنرخواه :
جواد که بازم میره دانشگاه ، تازه هفت سین هم میخواد بچینه
پارسال رو که یادتونه اگه یادتون نیست برید تو فیسبوک من عکس هاش موجوده

[ بدون نام ] 1390/12/15 ساعت 11:53 ق.ظ

یه سوال
یکشنبه استاد مقیمی حضور غیاب کرد؟

هنرخواه :
بله حضور و غیاب کردند

حمیدرضا 1390/12/15 ساعت 12:05 ب.ظ

والا من یکشنبه سیستم عامل ارائه دارم وگر نه نمیرفتم

علی 1390/12/15 ساعت 12:10 ب.ظ

یعنی کسی هفته بعد هم میره؟

( به غیر از جواد البته )


من هم از همین تریبون اعلام می‌کنم که این سه‌شنبه، آخرین روز دانشگاهی سال 90 هست.

ساعت آخر که با استاد مقیمی کلاس داشتیم من تیکه انداختم گفتم استاد وقتی ژتون نمیدن یعنی تعطیله دیگه و استاد هم خندید ...
بعدش بچه ها هم هر کدوم یه چیزی گفتن ...
استاد میگفت چیزی که شما گفتید جدید بود ، مثل اینکه بچه های ساعت قبل هم گفتن خونه تکونی داریم ، میخوایم بریم مسافرت و از اینجور چیزا ... اینجوری حرف میزند یعنی اینکه استاد مقیمی خودشم مشکلی نداره هفته آخر نریم ...
-----
بازم اجباری نیست که نرید ولی وقتی همه نریم سر کلاس ارائه هم میوفته بعد از عید

[ بدون نام ] 1390/12/15 ساعت 02:07 ب.ظ

are manam farda akharin rooze.zeshte aslan hafteye bad berim

حمیدرضا 1390/12/15 ساعت 02:44 ب.ظ

سید علی جون پس من نرم پای تو که گفتی ارائه میفته بعد از عید حله ؟؟؟؟؟

عکسی 1390/12/15 ساعت 02:46 ب.ظ

فیتیله هفته بعد تعطیله هورا

[ بدون نام ] 1390/12/15 ساعت 04:04 ب.ظ

بیاید یکبارهم بچه های کارشناسی نرم افزار هماهنگ باشن و نرن.شیرینی این دوران به همین پیچوندن هاست.

ابوالفضل 1390/12/15 ساعت 04:14 ب.ظ

طی مذاکراتی که با برخی اساتید داشتم احتمال زیاد مهمترین اساتید نمیان
منتظر اخبار خوش باشید

جواد- z 1390/12/15 ساعت 06:30 ب.ظ

فقط اسم من بد رفته تو این دانشگاه
من همین جا اعلام میکنم یکشنبه نمیام، اونایی که میرن براشون بد میشه چون روزیه که من نرفتم :دی
سه شنبه هم اگه موضوع پروژم مشخص نشه و همون طور که میدونید تاریخش گذشته مجبورم برم، البته اگه اعلام موضوع بعد از عید مشکلی نداشته باشه نمیرم،اگرم برم سرکلاس نمیرم،یعنی در کل هفته بعد نیستم.

[ بدون نام ] 1390/12/15 ساعت 06:34 ب.ظ

خیلی بد هفته بعدم پاشیم بریم
منم نمیام

جباری 1390/12/15 ساعت 06:55 ب.ظ

آقای اکبری خواهش میکنیم یه خبر خوش مربوط به نیومدن استاد مقیمی بدید . ما فقط به یه اشاره بندیم . اونم چون ارائه داریم .

همکلاسی 1390/12/15 ساعت 07:00 ب.ظ

مممممممنننننممممم نمییااااامممممم
آقا نیاین دیگهههههه
نیااااااییینننننننن..........

[ بدون نام ] 1390/12/15 ساعت 08:02 ب.ظ

امروز که دانشگاه بودم روی برد وزین دانشگاه نوشته بود کلاس ها تا ۲۵ /۱۲ / ۹۰ تشکیل خواهد شد. البته به دوستان عزیز گوشزد کنم جدی نگیرید راحت باشید و از تعطیلات نهایت استفاده را ببرید.

علی 1390/12/15 ساعت 08:17 ب.ظ

جواد دقت کردی، آخر هر ترم به یه بهونه‌ای رفتی دانشگاه؟

هم اتاقی 1390/12/15 ساعت 08:17 ب.ظ



فردا آخرین روز ...

عید همتون پیشا پیش مباررررررررررررررررررررررررررررررک

بورقی 1390/12/17 ساعت 10:57 ق.ظ

بچه ها منو علی می خواییم برای تعیین پروژه استاد رضاییان یه سر بریم دانشگاه،البته پروژه وب رو میگم.
اگه با ایمیل میشه گفت.نمیایم.
آخه مگه موضوع مقاله رو نباید خودشون بگن.
لطفا بگین ما چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حمید:
ایمیل بزنید بهتره
استاد چند روز پیش گفت که به احتمال 1% میام دانشگاه - کلاسشون تشکیل نمیشه
بازم اگه خبری شد اطلاع میدم

بورقی 1390/12/17 ساعت 09:04 ب.ظ

ممنون آقا حمید،ولی خوب چطوری عنوان مقاله رو مشخص کنیم؟
حالا طراحی سایت رو میشه ایمیل زد ولی مقاله رو باید خود استاد بگن.یعنی میمونه برای هفته اول عید؟

حمید:
خواهش میکنم
من هم میخوام ایمیل بزنم

فهیمیان 1390/12/18 ساعت 08:19 ب.ظ

الهه جان
جناب رشتیان در حضور من و کشفی جان با استاد رضاییان تماس گرفتن ایشون گفتن 1شنبه دیگه نمیان
موضوع و با میل ازشون بپرسین اگه تایید بشه چندتا فایل برای ترجمه در تعطیلات براتون میفرستن
ما فرمها رو قراره بعد عید ببریم ایشونم قبول کردن

بورقی 1390/12/20 ساعت 07:31 ب.ظ

ممنونم ازت مرجان جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد