فایل های ویدئویی کارگاه شبکه ۲-۸۹ جلسه نهم(آخرین قسمت)

با سلام به تمام دوستان


جلسه ی نهم کارگاه شبکه 2 ترم پیش رو هم براتون آماده کردم. این قسمت آخرین جلسه بود و درباره Mail Server و مخلفاتش هست . 

»» دانلود فایل ویدئویی جلسه نهم - 1 part 

43MB

»» دانلود فایل ویدئویی جلسه نهم - 2 part 

43MB

»» دانلود فایل ویدئویی جلسه نهم - 3 part

37MB


کل جلسات کارگاه شبکه 9 قسمت بود که فشرده کردم 750MB شد .

امیدوارم که این فایل ها براتون مفید باشه و خیلی راحت این درس رو پاس کنید . من که پاس کردم رفت .




نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/12/20 ساعت 12:07 ب.ظ

انشاالله توی عید همشو دانلود میکنم.البته یه خوردشو دانلود کردم.ممنونم از اینکه اینقدر زحمت کشیدید.دستتون درد نکنه.
موفق و پیروز باشید.

خواهش میکنم
همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد