کوه نوردی 90/12/19

سلام دوستان


آبشار کبوتر خوان

جای همتون خالی ، خیلی خوش گذشت

یه چند تا عکس از مناظر زیبای کوه های دارآباد براتون گذاشتم

رو هر عکس که کلیک کنید در سایز بزرگ می توانید مشاهده کنید...



نظرات 15 + ارسال نظر
حمید 1390/12/19 ساعت 11:07 ب.ظ

واقعا جای بچه ها خالی بود
ما که به هرکی گفتیم ناز کرد و نیومد - یکی گفت هوا سرد هستش- یکی گفت فقط پسرونه هست نمیام - یکی گفت من دورم به اونجا و ...

بچه ها اگه پایه باشن هفته آخر فروردین دسته جمعی بریم

هنرخواه 1390/12/20 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.honarkhah.com

برا من که از همه دور تر بود
ولی بازم اومدم
من که پایه ام

حمید:
دمت گرم که اومدی - خداییش ارزششو داشت اینهمه راه اومدیا :دی
محمدرضا جان با اجازت یه عکس از آبشار گذاشتم تو پستت

عکسی 1390/12/20 ساعت 10:22 ق.ظ

عجب منظره ای جای من خالی

من که خیلی دوست دارم ردیف شه بریم

راستی کیا اومده بودن ؟

حمید:
البته منظره زیاد داشت اینا فقط چندتاش بود
جات خالی بود
عکسارو گذاشتم تو فیس بوک

ابوالفضل 1390/12/20 ساعت 12:17 ب.ظ

ایول عجب کوه توپی بوده
خدا وکیلی من اگه میتونستم حتما میومدم
ایشالا بعد از عید میریم
حمید حالا به من هم تیکه میندازی دیگه؟؟

حمید:
بابا تو که وقت دکتر داشتی :دی

کشفی 1390/12/20 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام.خیلی قشنگه.حتما بریم

حمید:
سلام
انشاالله

علی 1390/12/20 ساعت 08:12 ب.ظ

تیکه میندازی؟
خوب راه دور بود دیگه !!!

حمید:
دیدیم اون دفعه که چیتگر بود خیلی هم اومدی :دی
منم تا چیتگر ۲ ساعت فاصله داشتم ولی رفتم
از محمد رضا دور تر بودی که نصف شب راه افتاده بود؟!؟! :دی

mostafa 1390/12/20 ساعت 09:31 ب.ظ

البته بعضی ها یکم دیر اومدن سعی کنه دیگه تکرار نشه بچه جون خودش میدونه کی رو میگم

حمید:
خوبه حالا تا ۱ ساعت منتظر خودت بودیما
همه داشتن برمی گشتن ما داشتیم می رفتیم بالا

[ بدون نام ] 1390/12/20 ساعت 09:47 ب.ظ

علی عصبانی میشود
شوخی

علی 1390/12/20 ساعت 10:12 ب.ظ

چیتگر؟
دلیل نیومدنم فکر کنم واضح بود :دی


مرد مومن ...
اون موقع مترو هم تعطیله !
دربند؟!
5 صبح بزنم بیرون که چی!؟ :دی

حمید:
بغل خونتونم باشه میگی حسش نیست
اینجا که رفتیم دربند نبود دارآباد بود
علی صلوات بفرست حس دعوا نیست :دی
در ضمن اینجا خانواده زندگی می کنه :دی

علی 1390/12/20 ساعت 10:25 ب.ظ

خوب راهش دوره :|

دارآباد بود؟ خودت گفتی دربند به من که!؟
اَی شیطون :دی

....................... :دی

دربند کی میره دیگه ؟
گفتم که دارآباد
........................

mostafa 1390/12/20 ساعت 11:50 ب.ظ

بابا همش اندازه دو تا جوک بود ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باد شکن

حمید:
همش دو تا ؟
سوتی بچه ها رو علنی نکن :دی
حالا بادگیر و یخ شکن رو با هم مخلوط کرد یه چی گفت

جمشید 1390/12/21 ساعت 01:02 ق.ظ

آقا من نیستم دارید سوء استفاده میکنیداااا...
حالا ما یه سوتی دادیم دیگه...
ولی عجب سوتی باحالی بود!

حمید:
سوتی باحالی بود :دی
ما که به کسی نمیگیم

[ بدون نام ] 1390/12/21 ساعت 09:50 ق.ظ

خوشبحالتون،واقعا جای قشنگیه.کاشکی این جاها رو زودتر معرفی میکردید.حالا هی دلمون رو آب کنید.

حمید:
والا من ۲-۳ بار گفتم ولی کسی نظری نداد گفتم حتما کسی اهل کوهنوردی نیست
البته ۲--۳ هفته پیش یخبندون بود و نمیشد دست جمعی رفت
هفته آخر فروردین قراره با بچه ها دوباره بریم اونموقع هوا عالیه
اینا که فقط عکس هستن وقتی داشتیم بالا می رفتیم صدای آب شدن برف ها خیلی جالب بود - طوری که کوهنوردی به صخره نوردی تبدیل شد

[ بدون نام ] 1390/12/21 ساعت 11:55 ق.ظ

آره یادمه گفته بودید میخواهیم بریم کوه های دارآباد،ولی من نمیدونستم اینقدر قشنگه.یه بار آدرس چندتا جای تفریحی تهران رو ازبچه ها پرسیدم .همه گفتن دربند.هیچ کس اسمی از این جاهای قشنگ رو نبرد.باید از اولش از شما میپرسیدم.ولی خوب عیب نداره دوستان به جای ما.امیدوارم که همیشه همین قدر با انرژی باشی داداشم.

حمید:
البته دربند هم جای بدی نیست
اینجا هم که ما رفتیم تو دید نیستش یعنی هرکسی نمی بینه
من حتی اوندفعه چند تا عکس هم گذاشتم

هنرخواه 1390/12/21 ساعت 07:33 ب.ظ http://www.honarkhah.com

حمید جان حیف که اون بالا شارژ گوشیت تموم شد و دیگه نتونستیم عکس بگیریم.
مناظر اون بالا دیدنی بود
همون جایی که صدای آب شدن برف ها میومد و آب از لا به لای سنگها جاری بود
از اون بالا وقتی آبشار رو میدیدیم خیلی باحال بود

حمید:
آره خدائیش صدای آب شدن برف ها دیوونه کننده بود
مصطفی از اونجا فیلم گرفته
ماشاالله یکی از دوستان که اسم نمیبرم شونصدتا عکس گرفت شارژش تمومید :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد