تفاوت کارشناس و مهندس نرم‌افزار

سلام،

امیدوارم سال نو رو با خوبی و خوشی شروع کرده باشین ...


دیروز در حال چک کردن ایمیلم بود که یهو چشمم به یه ایمیل افتاد، 2 فرصت شغلی از سایت حامی‌کار برام ارسال شده بود!


خوب که به عنوان فرصت‌های شغلی ارائه شده دقت کردم، به تفاوت کارشناس و مهندس نرم‌افزار پی بردم.


اگه کارشناس اینه، تکنیسین یا اپراتور چی میشه پس؟
حالا شما ترجیح میدین مهندس باشین یا کارشناس؟!


پی‌نوشت :

این اولین نوشتار سال 91 بود :دی


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/01/07 ساعت 02:53 ب.ظ

جالبه
منم اینارو دیده بودم.

ابوالفضل 1391/01/08 ساعت 09:48 ق.ظ

پروتکل دیتا بیس و لینوکس و ... ؟؟؟؟
مگه لینوکس پروتکله؟ من تا حالا فکر می کردم لینوکس یه جور سیستم عامله :)))

دیگه :دی

خداوکیلی شغل‌ها رو حال می‌کنی؟

نمیشه کلا نرم افزار رو بزاریم کنار ؟؟؟
البته فکر کنم با این کارا باید بزاریم

اکبری 1391/01/13 ساعت 04:29 ب.ظ

علی چرا تاریخ وبلاگ یه روز عقبه؟ 2ماه دارم میگم دیگه از دستت خسته شدم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد