نتیجه نظر سنجی

سلام به همه دوستای عزیز

امیدوارم تعطیلات به همه خوش گذشته باشه،

آقای سیدی زحمت کشید و نظرسنجی در مورد کلاسای فردا گذاشت،

همه بچه ها نظر ندادن، ولی تا اوجایی که من خبر دارم بیشتر بچه ها نمیرن کلاس


بنابر این از همه دوستان خواهش می کنم کلاس فردا رو بی خیال شن



البته قبلا هم، بچه های کلاس ما تو هماهنگیه تعطیلی کلاس بی نظیر بودن

نظرات 9 + ارسال نظر
علی 1391/01/14 ساعت 11:32 ب.ظ

یه سوال؟
سه شنبه چه درس‌هایی داشتیم؟
یادم رفته من :دی

شما آز سیستم عمل شبکه دارین با کارگاه شبکه
من معماری هم دارم

به همه خوش بگذره من هفته دوم هم نمیام ولی شما ها برید از درسهاتون جا نمونید
راستی ابولفضل جان اون نظرسنجی به خاطر خانم فولادی بود از ایشون باید تشکر میکردی نه از من ...
موفق و پیروز باشید ...

جمشید 1391/01/15 ساعت 09:16 ب.ظ

با سلام و عرض تبریک سال جدید. امیدوارم که تعطیلات خوش گذشته باشه.

محض مزاح: من سه شنبه نرفتم!!!

[ بدون نام ] 1391/01/15 ساعت 09:22 ب.ظ

به نظر شما تاریخ این وبلاگ یه روز عقب نیست؟ لطفا مسئولان رسیدگی کنند

به خدا 100 بار به بهرامی گفتم، کو گوش شنوا

علی 1391/01/15 ساعت 10:39 ب.ظ

آقا باشه ، درست می‌کنم ...
من از حضور گرم شما عذر می‌خوام!

[ بدون نام ] 1391/01/16 ساعت 10:05 ق.ظ

یه سوال؟؟
حالا کلاس دیروز تشکیل شد یا نه؟

اکبری:
نمیدونم ولی کنجکاوم بدونم، احتمال زیاد جواد زنگنه رفته، باید از اون بپرسیم

ابوالفضل 1391/01/16 ساعت 12:36 ب.ظ

آقای زنگنه کجایی؟ بیا تعریف کن ببینیم دیروز چه خبر بوده دانشگاه؟

جواد-z 1391/01/19 ساعت 02:22 ب.ظ

گفتم نرفتم که
بعضی دوستان میخوان رفتنشون رو پشت اسم من بپوشونن مخصوصا آقای الف-الف که اتفاقا من میخواستم آمار دانشگاه رو ازشون بگیرم :دی

اکبری 1391/01/19 ساعت 09:40 ب.ظ

حالا خوبه من پست گذاشتم که نریم کلاس
جواد دکترا هم بگیری اسمت بد در رفته

حلا اینارو ولش کن، از دانشگا بگو، 3شنبه چه خبر بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد