برنامه تفریحی

سلام به همگی

همونطور که همه دوستان میدونید قبل از عید یه برنامه تفریحی گذاشتیم که علی رغم اینکه خیلی ها نتونستن بیان برنامه خوبی شد، همین خاطره خوب و جو دوستانه باعث شد متقاضی برای برنامه بعدی زیاد بشه.


این روزا هوا خیلی عالیه و از طرفی هنوز خیلی درگیر پروژه ها نشدیم. بنابراین اگه دوستان نظری دارن بگن که برای برنامه بعدی تصمیم بگیریم.


ویرایش:

اگه بخوایم بریم کوه روز 5شنبه خوبه، کوه های دارآباد خیلی قشنگه، همه باید ساعت 8 صبح جلوی ایستگاه مترو تجریش باشن، اگه مشکلی ندارین بسم اله...





نظرات 23 + ارسال نظر
فهیمیان 1391/01/21 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام
چون گرمه کوه که نمیشه رفت ولی بریم پارک

اکبری 1391/01/21 ساعت 09:52 ب.ظ

نظر بنده هم به پارک نزدیک تر است

عکسی 1391/01/21 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام دوستان
اگه بشه بریم کوه بهتره (چون بهاره چشمه ها پر آبه خیلی با صفاست) البته نظر منه ، ولی با پارک هم مشکل ندارم

راستی ابوالفضل عید رفته بودی حوزه لهجت عوض شده

اکبری:
بنیامین این جمله معروف یه بنده خداست، به صورت غیر مستقیم به حوزه هم مربوط میشه

جعفری 1391/01/21 ساعت 11:21 ب.ظ

زمستون گفتین کوه سرده ، اول بهار میگین گرمه...!!
نظر من کوه...

س ف 1391/01/22 ساعت 01:25 ب.ظ

واااااااااه وااااااااااااااااه
این کارا دیگه چیه..
درست درمون دلت حال و هوای بیرون رو کرده با چند تا دوستات برو.این دیگه چه کاریه!!!!!!!!!!!!!!!!!با هم کلاسی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!مختلط!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نیدوووووووووووووووووونم!؟هر جور خوشید.ولی یه جور رفتار کنید که خدای نکرده.....

سلام به همه دوستان عزیز ...
من فقط پارک میتونم بیام با توجه به وضعیتم
------------------------------------
راستی خانم / آقای س ف بهتره رفتار خودتون رو اصلاح کنید !!!
همچین میگن مختلط انگار چیه !!!
مهد کودک هم مختلطه ... تعجب میکنم از یه دانشجوی لیسانس اینطور صحبت کردن !!!

اکبری:
اتفاقا نظر بنده به همین دلیل به پارک نزدیک تر است

لیاقت 1391/01/22 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام به بچه های عزیز
من با هر دوش موافقم و برام فرقی نمی کنه که کجا بریم هر کجا شد بریم.

کشفی 1391/01/22 ساعت 08:53 ب.ظ

سلان دوستان.منم موافقم بریمقبلا از این که درگیر درسها بشیم.

علی 1391/01/22 ساعت 09:01 ب.ظ

استغفرالله!!!
مختلط؟! :دی

هنرخواه :
علی جان اینا چی میگن :دی
اردو اونم مختلط؟!
:دی

همکلاسی 1391/01/22 ساعت 10:54 ب.ظ

بریم قم جمکران ؟یا کاشان ما خودمون پارسال بهار دسته جمعی ...

[ بدون نام ] 1391/01/23 ساعت 07:01 ق.ظ

من فقط پارک میتونم بیام با توجه به وضعیتم
khoda bad nade aghaye kiyanoor?bala bedoor?omidvaram etefaghe badi nayoftade bashe baratoon

هنرخواه 1391/01/23 ساعت 08:03 ق.ظ http://honarkhah.com

آقا یا خانم همکلاسی جمله رو کامل بنویس اینجوری ایهام داره :دی
پارسال بهار دسته جمعی ....
من با کوه موافقم

بورقی 1391/01/23 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام به همگی دوستان.
ما هم پایه هر دوشیم.یعنی هم کوه هم پارک.
ولی برای بچه هایی که تهرانن کوه سخت میشه.چون کوهو صبح زود باید رفت.

حمید 1391/01/23 ساعت 12:40 ب.ظ

اگه خواستید برید کوه من پایه هستم
کوه های دارآباد به نظر من خوبه - هم آبشار داره هم رودخونه البته چشمه هم داره
تو این چند هفته که رفتم هوا عالی بود
مسیری هم که بخوایم بریم بالا زیاد سخت نیست

khoda bad nade aghaye kiyanoor?bala bedoor?omidvaram etefaghe badi nayoftade bashe baratoon
---------------
ممنون دوست عزیز ... طوریم نیست یه عمل کوچیک ولی سخت انجام دادم ... نمیتونم زیاد فعالیت کنم ...
بازم بابته نگرانیتون ممنون

عکسی 1391/01/23 ساعت 03:17 ب.ظ

سید جان انشاالله زودتر خوب بشی ، دلمون واست تنگ شده

حالا بچه ها با این تفاسیر یا می ریم کوه یا پارک ، در مورد زمانش نظر بدین

من می گم 5 شنبه هفته بعد

جعفری 1391/01/23 ساعت 03:36 ب.ظ

5 شنبه هفته بعد موافقم..
آقای کیانور اینارو گفتی ک تو اعدامت تخفیف قائل شیم؟؟


علی 1391/01/23 ساعت 10:00 ب.ظ

پنجشنبه من نمیام :دی
یعنی نمیتونم بیام ...

اکبری:
هر دفعه یه بهونه ای میاری

هنرخواه 1391/01/24 ساعت 12:08 ق.ظ http://honarkhah.com

آقا منم با 5 شنبه هفته ی بعد موافقم
فقط من زودتر از 8 نمیرسم

حمید 1391/01/24 ساعت 12:42 ق.ظ

ابوالفضل اگه قراره بریم کوه که ساعت ۸ بچه ها جلوی ایستگاه متروی تجریش باشن بهتره - چون بعضی ها راهشون دوره نمی تونن زودتر بیان (اولین مترو ساعت ۵/۳۰ حرکت می کنه)
جمعه باشه بهتره چون بعضی ها شاغل هستن

اکبری:
اکی 8 قرار میزاریم، ولی بیشتر بچه ها 5 موافقن،شاغلتون منم دیگه که 5شنبه میتونم بیام

جعفری 1391/01/24 ساعت 11:18 ق.ظ

ساعت 8 لایک!

اکبری:
لایک به لایکت

من کوه نمیتونم بیام ولی پارک بریم هستم ...
بچه ها از همتون ممنونم ... منم دلم برای همتون تنگ شده ...
-----------
راستی خانم جعفری اعدام چیه دلتون میاد منو اعدام کنید ... ایندفعه نوبت دوست جواد و نوک طلاست

اکبری:
پیمان رو موافقم، ولی نوک طلا گناه داره(مخالفم)

جعفری 1391/01/24 ساعت 05:53 ب.ظ

آقای سیدی دیگه خوب شدین، بهتره مثل یه مرد برید واعدام شین ک 4تا کتک ارزش نداره...

نوک طلا:آقای اکبری از لطفتون ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد