نتایج نظرات اردو...

سلام به همه دوستان عزیز


امروز تو دانشگاه خیلی از دوستان نظراتشونو به من گفتن، نکته مثبت همه این اتفاقات اینه که ظاهرا خیلیا با خود اردو موافقن ولی در مورد جا و روز (5شنبه یا جمعه) کاملا نظرات متفاوته...


من یه فکری کردم اگه همه موافقن همین کارو کنیم:

- روز 5شنبه برنامه پارک (احتمالا چیتگر) رو میزاریم که هماهنگیش با من باشه

- روز جمعه هم برنامه کوه (دارآباد) رو با حمید میزاریم


هرکی هم دوست داره میتونه هر 2 روز رو بیاد.

برای ناهار هم جوجه می خوریم. فقط برای اینکه تعداد رو بدونیم، اونایی که می خوان بیان روز سه شنبه اسمشون رو به آقای عکسی یا هنرخواه بگن و یه مبلغی رو (مثلا 5000 تومان) بابت تدارکات پرداخت کنن.



نظرات 10 + ارسال نظر
شرک 1391/01/27 ساعت 11:05 ب.ظ

جوجه نخورین من سالاد الویه درست میکنم با آبلیمو فراوان

اکبری 1391/01/27 ساعت 11:09 ب.ظ

من فقط 5شنبه می تونم بیام بنابراین تدارکات 5شنبه رو من تقبل می کنم
ناهار روز جمعه رو آقای ارنجی زحمتش رو می کشه

حمید 1391/01/27 ساعت 11:53 ب.ظ

کوه هر کی می خواد بیاد جمعه ساعت ۸ صبح جلوی مترو تجریش باشه

واسه ناهار هم نفری یه کنسرو با خودتون بیارید یا غذا به اندازه ی خودتون اگه خواستید یکی پول جمع کنه ...

هر کی خواست بیاد 3 شنبه خبر بده

عکسی 1391/01/28 ساعت 09:40 ق.ظ

دوستان من می گم 5 شنبه بریم پارک، جمعه هفته بعد بریم کوه اینجوری فکر کنم بهتر باشه لطفا دوستان نظر بدن

جعفری 1391/01/28 ساعت 11:53 ق.ظ

واقعا خوشم میاد هرکی پست یا کامنت میزاره قبلیو نقض میکنه
بهتره بجای رای گیری و نظر سنجی یکم دیکتاتوری تر عمل کنیم...
بچه هایی ک پست میزارن یه تصمیم بگیرن همونو عملی کنن..
آخر ما نفهمیدیم چی بپوشیم؟

اکبری:
دیکتاتوری چیه؟ مگه سر کلاسیم؟ باید با میل بچه برنامه بزاریم
-----------------------------------------------------------------------------------
هنرخواه :
میل بچه نه میل بچه ها :دی

حمید 1391/01/28 ساعت 12:28 ب.ظ

@عکسی : با نظرت موافقم - واسه من فرقی نمی کنه چون هر هفته میرم کوه - ولی واسه هفته ی بعد بیوفته بهتره تا بچه های دیگه هم بیان

@ جعفری : وقتی کسی نظر نمیده و معلوم نیست تعداد چند نفر هست نمیشه هیچ تصمیمی گرفت حتی برای غذا - درباره ی لباس هم هرکی کوه می خواد بیاد با خودش باد گیر همراه داشته باشه و ...

جعفری 1391/01/28 ساعت 12:34 ب.ظ

@حمید : اونایی ک میخواستن بیان تو کامنت های قبل یا تو یونی نظرشونو گفتن..
بچه ها منتظرن جنگ داخلی شما تموم شه و نظر شماهارو بدونن!!

حمید:
من که گفتم جمعه هر کسی خواست ساعت ۸ اونجا باشه

علی 1391/01/28 ساعت 12:41 ب.ظ

جمعه ساعت چند؟! :دی
این هفته یا اون هفته بالاخره؟

پنجشنبه هم که امکانش نیست ...

هنرخواه 1391/01/28 ساعت 01:15 ب.ظ http://honarkhah.com

من با هر دو برنامه موافقم
فقط دوستانی که می خوان بیان حتما سه شنبه اعلام کنند که بدونیم چند نفریم

حمید:
اگه می تونی برای غذای جمعه پول جمع کن یه چیزی بگیریم

alikazemi 1391/01/28 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام من جمعه موفقم که بریم کوه و من میام این هفته یا هفته دیگه فرقی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد