InstalledFontCollection

سلام،

برای دوستانی که با  InstalledFontCollection  مشکل داشتن یه نمونه کد ساده نوشتم، امیدوارم بدردتون بخوره ...




از اینجا می‌تونید دریافت کنید




نظرات 8 + ارسال نظر

قضیه چیه ؟؟؟ تمرین جدیده ؟؟؟ چرا اینارو هیچکی به من نمیگه !!!

علی 1391/02/01 ساعت 10:32 ق.ظ

یه تمرین از کتاب بود که قرار بود رو نویسی کنیم، مثل اینکه اون تمرین یه اشکال هم داشت اون رو هم باید رفع می‌کردیم.

مسئله اینجاست که صفحه کتاب یادم نیست!

اینم چیز خاصی نبود، استاد سر کلاس معرفی کرد، یکی از بچه‌ها ازم پرسید اون روز تو کلاس پیداش کردی؟
من هم این رو نوشتم گذاشتم اینجا

[ بدون نام ] 1391/02/01 ساعت 11:03 ق.ظ

صفحه 200 به بعدکتاب Begining ASP.NET کد ساده برنامه هست.
صفحه 205 به بعد کد کامل تر برنامه هستش که باید این رو برای استاد بفرستیم.

علی .ب :
خیلی ممنون.

هنرخواه 1391/02/01 ساعت 09:30 ب.ظ http://honarkhah.com

مسئله اینه که من کپی پیست کردم و درست کار کرد
نمی دونم مشکلش کجا بود!!!
فقط قابل توجه دوستان اگه می خوان از کلاس InstalledFontCollection استفاده کنند یادشون نره از USING های زیر استفاده کنند!
using System.Drawing.Text;
using System.Drawing;

علی 1391/02/01 ساعت 09:58 ب.ظ

یجا TypeCast نزده !

هنرخواه 1391/02/01 ساعت 10:57 ب.ظ http://honarkhah.com

خوب اونو خودم هم نفهمیدم کی اصلاح کردم
اجرا کردم خطا داد ، درست کردم :دی
حواسم نبود نکته اش همینه

جمشید 1391/02/02 ساعت 12:20 ق.ظ

salam...
age eshtebah nakonam bayad inja code eslah she...

... = converter.ConvertFromString(...);

ghabl az 'converter' bayad '(BorderStyle)' ro gharar bedim.
albate motmaen nistam...

علی 1391/02/02 ساعت 08:46 ق.ظ

آره جمشید
دقیقا همونه!
یه Type Cast اونجا بزنی حله!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد