بانوی خفته

سلام به همه دوستان

نمی دونم شما اطلاع داشتید یا نه ولی یکی از جاذبه های گردشگری آبیک دقیقاً روبروی ساختمون دانشگاه غیاث الدین هست .

 ترم قبل وقتی با اتوبوس های قزوین داشتم میومدم دانشگاه با راننده اتوبوس گرمِ صحبت شده بودم نزدیک آبیک بودیم نرسیده به کارخونه سیمان  از اونجا که خودم به کوهنوردی علاقه دارم و یکمی هم کنجکاو هستم، از راننده پرسیدم این کوه هایی که تو قزوین هست اسم هم داره یا نه؟ راننده تو جواب سوال من گفت چند سال پیش یه گروه فرانسوی اومده بودن و بعد از چند روز بررسی اسم « بانوی خفته » رو برای کوهی که بالاتر از آبیک (روبروی درب ورودی دانشگاه)هستش گذاشتن ، رانندهِ گفت وقتی که از سمت قزوین میای به سمت تهران درخت هایی که نرسیده به کارخونه ی سیمان هستن مثل تاج این کوه دیده میشن و بخاطر همین روش اسم بانوی خفته رو گذاشتن.

چند ماه پیش یه عکس از این کوه گرفته بودم گفتم براتون بزارم – هرچند تو اینترنت مطلبی تو این مورد پیدا نکردم ولی از چند نفر که ساکن همون جاها بودن پرسیدم تائید کردن که همچین چیزی هست. 

 تو عکس به ترتیب از سمت چپ اجزای صورت معلوم هست از پیشانی شروع میشه چشم، بینی  (اولین برامدگی از چپ) ، دهن(وسط تصویر)، چونه ، گردن و ...

حالا شما نظرتون چیه، شباهت داره یا نه؟

امیدوارم براتون جالب باشه


نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/02/11 ساعت 12:59 ق.ظ

man ke kheyli hal kardam kamelan mashhoode.dametoon garm

خواهش می کنم
ولی شنیدن کی بود مانند دیدن

حمید یادمه که برام تعریف کرده بودی تو سرویس بودیم

آره قبل عید بود

[ بدون نام ] 1391/02/11 ساعت 12:57 ب.ظ

az farance omadan ino didan bad ma hamishe jolo cheshemone hata ye baram behesh tavajoh nakardim

آب در کوزه و ما گرد جهان می گردیم

ابوالفضل 1391/02/11 ساعت 05:42 ب.ظ

حمید داراباد رو بی خیال، بیا همین کوه جلو دانشگاه، زیبا هم هست

بعضی کوه ها رو فقط باید تماشا کرد - همه ی کوه ها برای بالا رفتن ساخته نشدن ...

سرحدی 1391/02/12 ساعت 12:03 ق.ظ

خیلی زیباست

بورقی 1391/02/12 ساعت 08:56 ب.ظ

خیلی جالب بود.تو خیلی از جاهای دنیا تصاویری این چنینی میبینیم.ولی آدم اصلا توجه نداره به اطرافه خودش.ممنون.

خواهش می کنم

[ بدون نام ] 1391/02/13 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام ما که امروز بیشتر دقت کردیم در انتها به این نتیجه رسیدیم که خوابگاه بانوان بود

خدا رو شکر که حداقل به یه نتیجه ای رسیدید

علی 1391/02/13 ساعت 10:46 ق.ظ

از حق نگذریم، دیروز بحث بانوی خفته داغ داغ بود !

ماشاالله هر کی هم به من می رسید حال بانو رو می پرسید

یوسف 1391/02/13 ساعت 11:09 ق.ظ

از اینجا که هیچی معلوم نیس
ولی یه بار باید از یونی اومدنی قفلی بریم روش

کمک لازم داشتی خبر کن

reza 1393/08/10 ساعت 09:06 ب.ظ

خوب بود داداش گلم خسته نباشی.حالا یدونه کوه هست ک تقریبا روبه روی کارخونه سیمان قرار داره شبیه قورباقست.ب هر کی هم نشون دادم بره اولین بار بود میدیدش خیلی عجیبه...یعنی تقریبا من کشفش کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.