مهم : امتحان نصب و راه‌ اندازی شبکه

سلام،


استاد معزز گفتند که امتحان پایان‌ترم در یک نوبت بصورت عملی گروهی و یک نوبت بصورت کتبی انفردای گرفته خواهد شد.

پی‌نوشت:

تاریخ و روز کلاس مشخص خواهد شد.

نظرات 6 + ارسال نظر
حمیدرضا 1391/02/18 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام
گروهی منظورش چندنفره هست ؟ کاش برای دوم یا نهم بندازه که توی این دو روز بیایم جفت کارگاهارو تموم کنیم راحت بشیم

علی 1391/02/18 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام،
استاد چیزی نگفته!

مریم 1391/02/18 ساعت 05:18 ب.ظ http://hasti_man_raft

سلام من دانشجوی غیاث نیستم این ادرسو از دوستم که نرم افزار کامپیوتر تو غیاث گرفتم من در مورد شبکه یه سوال داشتم که اگه بشه منو راهنمایی کنیم ممنونتون می شم من می خواستم بدونم subnet عددش منفی نیست ولی تو جزوه من منفی اومده تو یکی از سوال هایی که استاد گفته اما دلیلشو نمی دونم که چرا منفی هست اگه میشه منو راهنمایی کنید

علی 1391/02/18 ساعت 06:05 ب.ظ

@ خانم مریم:
کاش اون یه تیکه از جزوه رو هم یطوری می‌دادین ببینیم دقیقا چی هست!

من که خودم همچین چیزی ندیدم، به اندازه دانش هم که تو اینترنت گشتم چیزی پیدا نکردم.

اکبری 1391/02/18 ساعت 10:07 ب.ظ

سابنت مسک نمیتونه منفی باشه حتما اشتباه شده

ضمن تکمیل و تصدیق گفته های دوستای خوبم ، اصلا ساب نت مسک فقط از 0 تا 255 رو میتونه قبول کنه تازه اینم کلی شرط داره که محدودترش میکنه پس طبیعتا بعیده که منفی بشه !!!
موفق باشید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد