نامه یک مادر به فرزندش



نامه یک مادر به فرزندش

فرزندم آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،

اگر هنگام غذا خوردن لباسها...یم را کثیف کردم و یا نتوانستم لباسهایم را بپوشم
اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است
صبور باش و درکم کن
... یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت را عوض کنم
برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی تکراری را برایت تعریف کنم
وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شر
منده نکن

وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم، با تمسخر به من ننگر
وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند، فرصت بده و عصبانی نشو
وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند، دستانت را به من بده، همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی
زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم، عصبانی نشو، روزی خود میفهمی که مردن بهتر از زنده ماندن است
از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم، خسته و عصبانی نشو
یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم
کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم...
فرزند دلبندم، دوستت دارم
 

مـــــــــــادر

تنها کسی ست که می توان "دوســتت دارم"‌ هایش را باور کرد

حتی اگر نگــــوید .

زمین خوردن چه زیباست اگر هدف بوسیدن خاک پای مادرت باشد .


نظرات 8 + ارسال نظر
جباری 1391/02/22 ساعت 10:34 ب.ظ

دستتون درد نکنه قشنگ بود ولی اشکمون در اومد

خواهش می کنم
شرمنده

سرحدی 1391/02/23 ساعت 12:12 ق.ظ

واقعا زیبا بود
تمامی پدر و مادر ها همیشه به ما همه چیز می دهند
تا شادمان کنند و مشکلاتمان را حل ..
و تنها چیزی که در عوض می خواهند این است **تنهایشان نگذاریم**
تمامی بچه ها روز مادرتون مبارک

حرف شما درسته

[ بدون نام ] 1391/02/23 ساعت 10:21 ق.ظ

مـــــــــــادر

تنها کسی ست که می توان "دوســتت دارم"‌ هایش را باور کرد

حتی اگر نگــــوید .

روز مادر مبارک.

امیدوارم که همه قدر مادرشون رو قبل از اینکه دیر بشه بدونن

بسیار زیبا بود حمید روز زن رو به همه مادرها ، دخترها ، زن ها ، مادرزن ها ، پدر زن ها، برادر زن ها و بقیه زن ها تبریک میگم

خواهش می کنم علی جان
همسایه ها یادت رفتا

کشفی 1391/02/23 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام.واقعا زیبا بود.لذت بردم.ممنون آقای انجی بابت این مطلب.

روز مادر مبارک

سلام
خواهش می کنم

[ بدون نام ] 1391/02/23 ساعت 03:51 ب.ظ

کاشکی می شد بهت بگم چقد صداتو دوس دارم. چقد مثل بچگیام لالاییاتو دوس دارم...
http://mclaren.tebyan.net/viewPost.aspx?PostID=10093

بورقی 1391/02/23 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام ،این روز عزیز رو به همتون تبریک میگم،مخصوصا ،خانوماااااااااااااااااااا.

[ بدون نام ] 1391/02/23 ساعت 06:45 ب.ظ

مادرا تمام زندگی ما هستند امیدوارم در پناه خدا همیشه سلامت باشند.
روز مادر رو به همه مادرا تبریک می گم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد