جزوه‌ی دست نویس کلاس نصب و راه اندازی شبکه

سلام به همکلاسی های عزیزم


جزوه ی استاد معزز رو براتون آماده کردم . با تشکر فراوان از خانم ریحانه بهزادی که زحمت نوشتن جزوه به عهده ی ایشون بوده و آقای ارنجی که زحمت کشیدن جزوه ها رو با کیفیت بهتری تبدیل به Pdf کردن.

پ ن :( این جزوه فقط مربوط به قسمت عملی کلاس تا جلسه ی یکی مونده به آخر میباشد و با جزوه ای که خود استاد معزز در اختیار آقای بهرامی نژاد میذارن تا بذارن رو وبلاگ فرق میکنه . در واقع هرچی از کلاس فهمیدیم به زبان ساده نوشتیم .)

 

جزوه ی استاد معزز (قسمت اول)

جزوه ی استاد معزز (قسمت دوم)




نظرات 10 + ارسال نظر
کشفی 1391/02/21 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام.خانم جباری خانم بهزادی واقعا دستتون درد نکنه .و تشکر از خانم حقایقی که زحمت عکس گرفتن از جزوهارو گرفتن.

بله واقعا از همه ی دست اندکاران ممنونیم

جعفری 1391/02/21 ساعت 10:15 ب.ظ

دست همگی درد نکنه...

خواهش میکنیم

علی 1391/02/21 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام،
ممنون میشم عنوان نوشتار رو عوض کنید که یوقت کسی این جزوه با جزوه‌های خود استاد اشتباه نگیره.


ممنون از شما و خانم بهزادی

چشم . . . خواهش میکنم

بسیار عالی ... خسته نباشید ... راستی قرار بود جزوه ها رو تو وبلاگ فقط خانم ها بزارید میخواستم برم تو گوگل سرچ بزنم

سلامت باشید . . . در شرایط بحرانی کلا استراتژی عوض میشه . فعلا امتحان نزدیکه بدون در نظر گرفتن جنسیت باید به داد هم برسیم

علی 1391/02/22 ساعت 10:45 ق.ظ

باز هم ممنون.



من و علی داشتیم برنامه می‌ریختیم بزنیم اون وبلاگ رو هک کنیم. تمام برنامه‌ریزی‌هامون بهم ریخت

ما اومدیم خودی رو از ناخودی و دوست رو از دشمن جدا کنیم تا جزوه در اختیار خودی ها و دوستان قرار بگیره. بعد از نوشتن اسم خانم ها در لیست خودی ها و اضافی کردن اسم آقایون خودی یکی پس از دیگری دیدیم کسی نموند . در واقع وجود نفوذی و دشمن توهمی بیش نبود . همه از خودمون بودن

اکبری 1391/02/22 ساعت 09:42 ب.ظ

خانم جباری ممنون از شما و همه دست اندرکاران
داستان خودی و غیر خودی و نخدی و بیخودی چیه؟

خواهش میکنم . . . هیچی داستان خاصی نداره . یه سری اتفاقای روزمره تو دانشگاه افتاد که ما از سر شوخی تهدید کردیم که دیگه جزوه ها رو در اختیار آقایون نمیذاریم . یه وبلاگ میزنیم فقط برای خانم ها جزوه میذاریم .

اکبری 1391/02/22 ساعت 10:56 ب.ظ

چه جالب، فکر خوبیه، حالا آدرس این وبلاگتون چیه؟
قول می دم فقط نگاه کنم، دست به چیزی نمیزنم

باشه . هر وقت راه اندازی شد میام اینجا آدرسش رو درگوشی به همتون میگم . فقط یادتون باشه هروقت خواستید بیاید بهش سر بزنید حتما یالا بگید .

علی 1391/02/23 ساعت 12:09 ق.ظ

یالا ...

[ بدون نام ] 1391/02/23 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام
واقعا لطف دارید و همیشه شرمندمون می کنین
خیلی ممنون

خواهش میکنم. کاری نکردم . از دوستان جزوه نویس متشکریم .

حسین زاده 1391/02/25 ساعت 12:05 ب.ظ

خانم جباری بابت جزوه ها تشکر
با اجازه من هم از جزوه ها استفاده می کنم
نمی دونم چه کسی باعث شده بود شما جزوه ها را فقط در اخنیار خانم ها قرار بدید اما خوشحالم که عملی نشد

خواهش میکنم . . . اختیار دارید . جزوه های خودتونه ! اون افراد هم ظاهرا نادم و پشیمان هستن . قول دادن که دیگه تکرار نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد