جزوه‌ی دست نویس کلاس استاد جعفری

اینم از جزوهی استاد جعفری تا جلسه ی یکی مونده به آخر که فقط شامل قسمت های عملی میشه .(با تشکر از خانم ریحانه بهزادی و خانم حقایقی)

ضمنا این ترم من با این حضور پررنگم تو وبلاگ گل کاشتم ! امیدوارم من رو به خاطر این کم کاری ببخشید . واقعا دچار کمبود وقت شدم . خدارو شکر آقای اکبری و آقای بهرامی نژاد و آقای ارنجی و همینطور سایر دوستان نویسنده انقدر فعال هستن که این وبلاگ سرپا بمونه . از همتون ممنونم .


جزوهی استاد جعفری(قسمت اول)

جزوهی استاد جعفری(قسمت دوم)

جزوهی استاد جعفری(قسمت سوم)

جزوهی استاد جعفری(قسمت چهارم)

جزوهی استاد جعفری(قسمت پنجم)

جزوهی استاد جعفری(قسمت ششم)

جزوهی استاد جعفری(قسمت هفتم)



نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/02/22 ساعت 09:23 ق.ظ

elahi doostam dastet dard nakone.ehtemalan hamoon mogheye bood ke tondo tond email mifrestadi

خواهش میکنم . من که توضیحش رو هم برات میل کردم ! نخوندی ؟

علی 1391/02/22 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام،
خیلی خیلی ممنون.


کیفیت مهمه، کمیت مهم نیست :دی

خواهش میکنم . . . ممنون

کشفی 1391/02/22 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام ممنونم .خانم جباری همه جوره قبولت داریم

ممنون از شما

زهرا گنجی 1391/02/22 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام بچه ها.واقعا دست همتون درد نکنه.لطف کردید.

قابلی نداشت

حمید 1391/02/22 ساعت 07:43 ب.ظ http://taskmanager.mihanblog.com

سلام - ممنون خانم جباری شما لطف دارید
هرکاری کردیم انجام وظیفه بوده و جای دوری نرفته

شما لطف دارید . خدا خیرتون بده .

علی 1391/02/22 ساعت 09:55 ب.ظ

خانم جباری یه مورد در نظر بگیرید که از بین این همه همکلاسی خانم تنها شما اینجا فعالیت دارید ...



باز هم ممنون

البته این مورد باعث افتخار منه . انجام وظیفه میکنم

اکبری 1391/02/22 ساعت 09:56 ب.ظ

ای بابا خانم جباری ما توی نویسندگی انگشت کوچیکه شما هم نمیشیم ;)
ممنون که این همه زحمت میکشید

دارید شرمندم میکنید . این لطف شما رو می رسونه .

ب 1391/02/23 ساعت 10:17 ق.ظ

ممنونم خانم جباری عزیز،دستتون درد نکنه.از خانم ریحانه بهزادی هم خیلی تشکرمیکنم،خیلی زحمت کشیدید.

خواهش میکنم .

ehsan 1391/02/23 ساعت 11:11 ب.ظ http://roozbarooz.blogsky.com

دست درد نکنه بخدا

سرتون درد نکنه .

عکسی 1391/02/25 ساعت 09:14 ق.ظ

دیگه نمی دونم چی باید گفت فقط می تونم تشکر کنم

خیلی ازتون ممنونم

خواهش میکنم . انجام وظیفه ست

[ بدون نام ] 1391/02/25 ساعت 11:36 ب.ظ

جزوه امتحان کتبی رو هم میذارید؟؟

داریم همه ی تلاشمون رو میکنیم تا به هر مشقتی شده اون جزوه رو بذاریم .انشالله که بتونیم

[ بدون نام ] 1391/02/29 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام. دستتون درد نکنه. فقط اینکه لینک جلسه ششم اصلا باز نمیشه

منظورتون قسمت ششمه ؟ جلسه ششم یعنی قسمت چندم ؟ . . . در هر حال من قسمت شش رو دوباره براتون آپلود کردم .فکر کنم مشکلش حل شده باشه .

morteza khademi 1391/02/29 ساعت 11:27 ب.ظ

kheili mamnoooooooooooooon
bekhoda ma in madrakemono madyone shomaim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد