IP های Invalid

سلام

یه مطلبی در مورد Invalid IP توی جزوه وجود داره که اشتباهه، حالا یا استاد اشتباه گفتن یا اشتباه نوشته شده،


در واقع توی جزوه رنج Invalid IP به این شکله: 



ولی توی وب سایت IANA به این شکله:


از اونجایی که کلاس IP همیشه جزء سوالات بوده به نظرم مهمه که درستش رو یاد بگیریم.


نظرات 5 + ارسال نظر
اکبری 1391/02/28 ساعت 03:14 ب.ظ

البته سوء تفاهم نشه، جزوه واقعا بی نقص بود، این یه مورد فقط مشکل داشت.
همینجا از خانم فهیمیان که زحمت جزوه رو کشیدن صمیمانه تشکر میکنم

جباری 1391/02/28 ساعت 03:58 ب.ظ

ممنون از دقت و توجه شما و اصلاحیه . ضمنا زحمت این جزوه رو خانم ریحانه بهزادی کشیدن . خانم فهمیان لطف کردن زحمت Asp رو به گردن گرفتن .

اکبری:
چقدر خطشون شبیه همه،
از خانم بهزادی هم تشکر میکنم، واقعا زحمت میکشید

علی 1391/02/28 ساعت 05:59 ب.ظ

یعنی از الان شروع کردی به خوندن؟

اکبری:
نه بابا، الان دارم ایراداشو در میارم


علی :

ای بابا :دی

[ بدون نام ] 1391/02/29 ساعت 02:07 ب.ظ

من voic کلاس را دارم و استاد اشتباه می گن
با تشکر

اکبری:
ممنون دوست عزیز

هنرخواه 1391/02/29 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.honarkhah.com

عیب نداره ، حالا یه اشتباه پیش اومده دیگه
31 شده 20 کلی ip valid اضافه شده

اکبری:
البته اگه از ip های valid توی شبکه استفاده کنیم در صورتی که NAT داشته باشیم مشکلی پیش نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد