آخرین بخش از جزوه ی دستنویس استاد جعفری

سلام به دوستان گلم


آخرین قسمت جزوه ی استاد جعفری حاضر شد . داغ و تنوری خدمت شما . جزوه ی درس کارگاه سیستم عامل شبکه تکمیل شده . میتونید به صورت یکجا از ستون سمت راست بخش صفحه های وبلاگ در قسمت جزوه های ترم چهارم دریافت کنید . برای همتون آرزوی موفقیت میکنم .

(با تشکر از خانم ها سمانه و ریحانه بهزادی ،خانم عاقل ، خانم حقایقی)



جزوهی استاد جعفری(قسمت یازدهم)

جزوهی استاد جعفری(قسمت دوازدهم)

جزوهی استاد جعفری(قسمت سیزدهم)

جزوهی استاد جعفری(قسمت چهاردهم)



نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/02/29 ساعت 12:22 ق.ظ

ممنون.خیلی ماهید.

لطف دارید

[ بدون نام ] 1391/02/29 ساعت 10:25 ق.ظ

واقعا ممنون .دست گلتون درد نکنه.

خواهش میکنم

کشفی 1391/02/29 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام ۰ممنونم از دوستای خوبم که زحمت کشیدن بابت جزو ه ها.

قابل دوستای خوب رو نداره

اکبری 1391/02/30 ساعت 09:26 ق.ظ

خانم جباری شما و دوستانتون یه دونه اید
دستتون درد نکنه

یوسف 1391/02/30 ساعت 12:40 ب.ظ

خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون

دانا 1391/02/30 ساعت 02:37 ب.ظ

مرسی دوستام. خسته نباشین.

[ بدون نام ] 1391/02/30 ساعت 03:03 ب.ظ

ممنون
ولی ظاهرا ۱۰ صفحه رو فراموش کردین آپ کنین.

نه شماره گذاری مشکل داشته . اگر از نظر مفهومی فکر میکنید مطلبی جا افتاده حتما بگید .

جباری 1391/02/30 ساعت 06:19 ب.ظ

آقای اکبری و آقای رمضانی و دانای عزیز شما لطف دارید . انجام وظیفه کردیم .

جمشید 1391/03/01 ساعت 05:46 ب.ظ

با سلام...
خیلی ممنون از لطفتون، واقعا شاهکار بود این جزوه ها.
دقیق و عالی و خوش خط.
بازم ممنون

از همه خانم ها تشکر میکنم و تشکر ویژه از شما خانم جباری که زحمت کشیدید و همه رو یه جا جمع کردید و زحمت آپلود و دسته بندی هم کشیدید ...
بازم از همه دوستان که زحمت میکشند تشکر میکنم

خواهش میکنم . من وظیفه ام رو انجام دادم . ممنون از لطفتون

[ بدون نام ] 1391/03/15 ساعت 02:06 ق.ظ

خانم جباری شما بقیه جزوه طراحی وب رو هم قصد دارید که برامون بذارید؟؟؟؟من خواستم بپرسم که از استرس دربیام اخه جزه ام اصلا خوب نیست.
خیلی خوب میشه اگه اونم برامون بذارید دیگه اخرین جزو است اگه خدا بخواد.اگه جزوه اش مثل جزوه کارگاه باشه که عالی میشه.
بخاطر زحماتی که تا الان برامون کشیدید واقعا نمیدونم چی بگم.....خیلی گلید.

سلام به دوست همیشه پیگیر و گلم. بله جزوه ی طراحی رو دارم آماده میکنم که بذارم . همه ی سعیم رو هم میکنم که امروز هر چی دستم هست بذارم . به خاطر تاخیر عذر خواهی میکنم . این مدت خیلی درگیر بودم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد