برنامه مخصوص روتوش عکس

سلام به همه 


تو این پست یه برنامه مخصوص روتوش کردن عکس که در حد حرفه ای هستش رو بهتون معرفی می کنم. برنامه Portrait.Professional.Studio.10.9.3 که کار کردن باهاش زیاد هم مشکل نیست.

واسه تست عکس پائینی رو روتوش کردم.


طرز کار با این برنامه به این صورت هست که اول باید ناحیه های اعضای صورت رو تعیین کنید بعد افکت ها رو اعمال کنید. 

واسه اینکه راحت دانلود کنید فایل setup رو 2 قسمت کردم 

»»دانلود برنامه Portrait.Professional.Studio.10.9.3 - پارت 1  26MB

»»دانلود برنامه Portrait.Professional.Studio.10.9.3 - پارت 2  23MB


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/02/30 ساعت 09:23 ق.ظ

alan nazdike emtehana rootooshe aks be che dardemon mikhore?
aghaye aranji yekam matalebe mofid bezar

فقط معرفی کردم نگفتم بشینید روتوش کنید
یعنی الان کل جزوه ها رو دوره کردید منتظر مطلب مفید دیگه هستید ؟!

سرحدی 1391/02/30 ساعت 12:32 ب.ظ

بچه های دوره ما همه درس خونن

خدا رو شکر

[ بدون نام ] 1391/03/01 ساعت 01:41 ق.ظ

آقای ارنجی واقعا" ممنونم از برنامه ی مفیدتون.باز هم ما را یاری کنید. با تشکر فراوان از شما-به امید دیدار!!!

خواهش می کنم ...!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد