آموزش کاربردی ویندوز سرور 2003 - E-Book

سلام به همه دوستان 


یه E-book در مورد ویندوز سرور 2003 پیدا کردم گفتم شاید واسه امتحان کارگاه شبکه بدردتون بخوره؛ براتون گذاشتم که دانلود کنید.

این e-book فارسی هست و 385 صفحه داره و به صورت تصویری هستش

محتویات e-book: 

   - فصل اول - آشنائی با Active Directory 

   - فصل دوم -  DNS , DHCP , Event Viewer 

   - فصل سوم - سرویس ها و Group Policy

   - آموزش نصب کلیه امکانات مربوط به ویندوز سرور 2003 


»» دانلود Win Server 2003 - E-Book  


موفق باشید

نظرات 6 + ارسال نظر
mostafa 1391/03/01 ساعت 05:09 ق.ظ

سلام چیکار میکنه این آقای ارنجی بابا به دیگران هم رخست بده !!
الان تو رنکینگ جزوه نگاری فکر کنم دوم باشی اگه یه ترم دیگه بمونی اول میشی بازم تشکر

سلام
کی ؟ من؟ کِی؟ کو...؟ کجا؟ بیا بگرد ...

علی 1391/03/01 ساعت 10:01 ق.ظ

مرسی

قربونت

سرحدی 1391/03/01 ساعت 03:00 ب.ظ

ممنون آقای ارنجی

خواهش می کنم

الان ساعت 11:24 دقیقه شب دوشنبه 1 خرداد 91 دارم این کتاب رو به همراه بقیه جزوه استاد جعفری دانلود میکنم ...
خیلی ممنون
فکر میکنی برسم همه رو بخونم !؟؟؟؟

حداقل عکس هاشو ببین
موفق باشی

ساعت 2:20 دقیقه جزوه دست نویس تموم شد :دی دیگه میرم بخوابم ...

خدا رو شکر

بورقی 1391/03/02 ساعت 04:18 ب.ظ

دیدم پست جدید نزاشتین.گفتم همینجا صمیمانه ترین تشکرمو بهتون اعلام کنم.
خانوم جباری عزیز،ریحانه و سمانه بهزادی عزیز،مرجان جان و سمانه حقایقی مهربون و آقای ارنجی گرامی ،علی آقای بهرامی و ... با تمام وجودم ازتون ممنونم که انقد زحمت میکشید و به بچه ها کمک میکنید.
من امروز امتحانمو خوب دادم و اینو مدیون شما دوستای عزیز هستم.انشاالله همیشه موفق و پیروز باشین...

حمید:
خدا رو شکر
من کار خاصی نکردم - دوستان زحمت کشیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد