آخرین مهلت تحویل پروژه و کارآموزی

سلام مجدد


بر اساس اطلاعیه وب سایت دانشگاه:


قابل توجه کلیه دانشجویانی که در نیمسال اول 91-90  پروژه و کارآموزی  دارند:

آخرین مهلت تحویل پروژه و کارآموزی 15 تیرماه می باشد در صورت عدم ارائه در تاریخ ذکر شده نمره درس مزبور از طرف اداره آموزش ناتمام اعلام شده و دانشجو می بایست نسبت به تمدید درس مورد نظر خود برای ترم بعد اقدام نماید .


اداره خدمات آموزش



البته احتمالا منظورش نیمسال دوم بوده، چون خودم دیروز با استاد رشتیان صحبت کردم، همین تاریخ رو تعیین کرده بود.

نظرات 7 + ارسال نظر
سرحدی 1391/03/03 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام ممنون از اطلاع رسانیون

هر دو تا رو باید پرینت گرفته تحویل بدیم

خواهش می کنم
پروژه که واسه خودش روال داره ، زمان کاردانیم یادمه صحافی و طلاکوب و از این حرفا داشتیم
کار آموزی هم بستگی به استاد داره، رشتیان فکر کنم پرینت شده می خواد

[ بدون نام ] 1391/03/03 ساعت 05:33 ب.ظ

گزارش کارآموزی که باید پرینت بشه ولی صحافی رو نمیدونم(فکر نکنم لازم باشه) در ضمن این گزارش رو تا اونجا که من میدونم باید تحویل دفتر ارتباط با صنعت بدیم.

دفتر ارتباط با صنعت کجاست؟ تاحالا اسمش رو نشنیدم
صحافی رو واسه پروژه پایانی گفتم ، همه اینا به استاد ربط داره بعضیا سخت میگیرن بعضیا هم تجملاتی نیستن

[ بدون نام ] 1391/03/03 ساعت 09:38 ب.ظ

اینجور که نمیشه ما واسه پروژه کاری نکردیم.کی وقت بود.کدوم دانشگاه انقدر زود تحویل می گیرن؟کاردانی که اینطور نبود.بچه ها میاین بریم صحبت کنیم وقت بدن؟

خودش توی اطلاعیه گفته اگه کسی تحویل نده باید بره تمدید کنه،
هیچ مشکلی پیش نمیاد اگه تمدید کنین

[ بدون نام ] 1391/03/04 ساعت 12:22 ق.ظ

فکر کنم همون اتاق کنار نماز خانه برادران باشه.
در ضمن مراحل تحویل گزارش کارآموزی اینه(رو در همون اتاق زده بودن):
-گواهی پایان کارآموزی تحویل دفتر ارتباط با صنعت گردد و تاییدیه آن صادر شود.(همون نامه که باید از محل کار آموزی بگیریم ،باید نام ،نام خانوادگی،شماره دانشجویی،تاریخ شروع و پایان کارآموزی و مدت کارآموزی در آن قید شده باشه.)
-گزارش کارآموزی به استاد مربوطه ارائه شود.(استاد موظف است تنها گزارشهایی را که تایید و مهر ارتباط با صنعت را دارند تحویل بگیرد.)

به نظر منطقی میاد،
مرسی بابت اطلاع رسانی

علی 1391/03/04 ساعت 11:11 ق.ظ

برای کارآموزی شما باید یه نامه از خود اون شرکت که کارآموزی رو گذروندین برای دانشگاه بیارین که تاریخ شروع، پایان، ساعت‌های گذرونده شده داخلش باشه.
حتما مهر و امضای مدیر اونجا هم باید داشته باشه.

سرحدی 1391/03/04 ساعت 11:50 ق.ظ

مرسی بابت اطلاعاتتون

[ بدون نام ] 1391/03/04 ساعت 01:02 ب.ظ

اگه بخواهید تمدید کنید قبول میکنن اما به شرطی که شهریه تابستونو بدید.

اینو نمیدونستم، خدارو شکر پروژه من که رو به اتمامه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد