ادامه جزوه‌های درس «نصب و راه اندازی شبکه»

سلام،

استاد معزز لطف کردند و ادامه جزوه‌ها رو حاضر کردند.



دریافت جزوه مسیریابی پویا - بخش اول 

 دریافت جزوه مسیریابی پویا - بخش دوم

دریافت جزوه مربوط به  VLAN

دریافت جزوه مربوط به NAT

دریافت جزوه Access-List And DHCP



پی‌نوشت :

  1. «جزوه مسیریابی پویا - بخش اول» تغییراتی داشته و تکراری نیست.
  2. برای دریافت جزوهای قبلی به این پیوند مراجعه کنید.


نظرات 5 + ارسال نظر
اکبری 1391/03/04 ساعت 04:41 ب.ظ

علی جون دمت گرم

بورقی 1391/03/04 ساعت 05:33 ب.ظ

ممنون آقای بهرامی،فقط یه چیزی بعضی از بخشها مثل lab4_2 که درش عملی هم هست میاد تو امتحان تئوری؟یا اصلا دستور ها هم میاد؟

اصلاح می‌کنم «بهرامی‌نژاد»

--------------------------------------------------
درست حضور ذهن ندارم، اما استاد سه‌شنبه ساعت اول درباره امتحان صبحت کردن. فکر کنم گفتن که دستور نمیاد.

از بچه‌های گروه اول بپرسید.

سرحدی 1391/03/04 ساعت 05:34 ب.ظ

مرسی از شما و استاد

خواهش می‌کنم.

سرحدی 1391/03/04 ساعت 05:48 ب.ظ

الهه جان تا جایی که من یادمه استاد گفتن که دستور نمی دن ولی امکان داره بگن برای انجام دادن یه مسیریابی از چه روشی میریم و نهایتا ساختار آن دستور رو بخوان
فقط یه چیزی بعضی مواردی که توی مطالبه خیلی بیشتر از حد کلاس نمی دونم استاد چطوری می خواد سوال بده

جباری 1391/03/05 ساعت 12:49 ب.ظ

یک دنیا تشکر آقای بهرامی نژاد

خواهش می‌کنم،
وظیفه بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد