سمینار دیتا سنتر

سلام مجدد


امروز سمینار دیتا سنتر رو ارئه دادم، از همه دوستانی که زحمت کشیدن و تشریف آوردن تشکر می کنم (حتی اونایی که به خاطر ترافیک دیر رسیدن)

موضوع سمینار در مورد طراحی شبکه دیتا سنتر بود که با GNS3 پیاده سازی شد، البته به خاطر محدودیت GNS3 فقط قسمت روترها پیاده سازی شد (GNS3 سوئیچ نداره)


اسلاید ارائه رو بعضی از دوستان خواستن که اینجا میزارم برای دانلود



نظرات 2 + ارسال نظر
سرحدی 1391/03/11 ساعت 09:46 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
من امروز خیلی مشتاق بودم بیام اما متاسفانه کاری پیش اومد نتونستم
اما اسلایداتون رو گرفتم
ممنون

خواهش می کنم خانم سرحدی
البته اسلاید خلاصه هست، چون بیشترش عملی بود

مهرداد 1391/03/12 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام ، امروز برنامه ریزی کرده بودم که بیام سمینار شما ، ولی از اون روزایی شد که یکدفعه همه برنامه ریزی ها بهم میخوره . متاسفانه نشد.

مرسی آقای فلاح،
خانم آهازان به نمایندگی از انجمن ادبی اومدن،
ایشالا سمینار بعدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد