ادامه ی جزوه ی طراحی صفحات وب

با سلام و خسته نباشید به دوستان عزیزم


وقت همتون بخیر . عیدتون هم مبارک . ادامه جزوه ی طراحی صفحات وب رو براتون آماده کردم . لینک اصلاحیه مربوط میشه به چند صفحه از قسمت های 1 تا 5 که فقط به خاطر پایین بودن کیفیتشون  دوباره گذاشتم . قسمت های 6 تا 9 هم ادامه جزوه ست . فقط 40 دقیقه از آخرین جلسه مونده که به محض این که به دستم برسه براتون میذارم .

جزوه های طراحی صفحات وب رو به صورت یک جا و کامل از اینجا بردارید .

با تشکر فراوان از خانم مرجان فهیمیان که زحمت نوشتن  این جزوه رو به عهده گرفتن .


اصلاحیه(part 1 to 5)

Asp part 6

Asp part 7

Asp part 8

Asp part 9




نظرات 7 + ارسال نظر
اکبری 1391/03/15 ساعت 12:30 ب.ظ

یک دنیا تشکر از شما و خانم فهیمیان و همه دوستانی جزوه هاشونو در اختیار بچه ها میزارن

خواهش میکنم . کاری نکردیم . ما هم از شما ممنونیم . این ترم خیلی به هممون کمک کردید . خصوصا تو درس سیستم عامل و کارگاهش . محبت هاتون رو فراموش نمیکنیم .

حمید 1391/03/15 ساعت 01:29 ب.ظ

واقعا ممنونم از شما و خانم فهیمیان
زحمت کشیدید

انجام وظیفه کردیم . خواهش میکنم .

کشفی 1391/03/15 ساعت 06:09 ب.ظ

ممنونم.دست گلتون درد نکنه

خواهش میکنم عزیزم

[ بدون نام ] 1391/03/15 ساعت 06:48 ب.ظ

جونم دوستای گلم .ایندفعه خیلی خوش موقع گذاشتید.خانوم مرجان خانوم از جزوت ممنون.مژگان که دیگه.......

فقط میتونم بگم ........

یوسف 1391/03/15 ساعت 07:32 ب.ظ

دستتون درد نکنه
ایشاا... این ترم هم شما و هم کله بچه ها پاس کنن برن و هیچ افتاده ای نداشته باشیم

انشالله . . .

[ بدون نام ] 1391/03/15 ساعت 09:36 ب.ظ

خیلی ممنون.

خواهش میکنم

عکسی 1391/03/16 ساعت 12:28 ب.ظ

تشکر فراوان از شما و خانم فهیمیان


قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد