حذفیات ریاضی مهندسی + نمونه سوال ها

سلام به همه دوستان


نمونه سوالات ریاضی مهندسی رو یکی از دوستان خواسته بود 

»»نمونه سوالات ریاضی مهندسی بدون جواب

سوالاتی که حذف شده با علامت ضربدر مشخص شده.


قسمتهایی که از جزوه دست نویس استاد پناهی حذف شده:

ص 36 از نمای مختلط  تا  ص 38 حذف شده

ص 66 از کاربرد مانده ها تا ص 68 حذف شده

ص 56 مثال وسط صفحه و تمرین پایین صفحه حذف شده

موفق باشید

نظرات 11 + ارسال نظر
لیلا 1391/03/17 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام
میشه خواهش کنم جوابا رو برای منم میل کنید
ممنون میشم

سلام
اگه جواب ها دستم برسه میزارم تو وبلاگ
فعلا که خبری نیست

[ بدون نام ] 1391/03/17 ساعت 06:26 ب.ظ

چراازسی شارپ چیزی نمیگد؟؟؟؟
میشه جواب سی شارپ را هم اگ کسی داره بذارید.ممنون میشم

شرمنده من 3 ترم پیش پاس کردم الان تو جریان نیستم

[ بدون نام ] 1391/03/17 ساعت 09:07 ب.ظ

چراپاسختون روپاک کردید؟ترسیدیدازتون کمک بخوام


جواب طولانی شده بود خلاصش کردم
کمک کردن دیگه گفتن نداره که !؟!
کمک خواستید در خدمتم

[ بدون نام ] 1391/03/17 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام
این حذفیات برای بچه های ict هم هست؟
ممنون

سلام
ICT رو خبر ندارم
این برای گروه نرم افزار بود

جدی 1391/03/17 ساعت 11:38 ب.ظ

ممنون از لطفتون. بچه های کلاس ریاضی خبر دادن قراره یکی از پسرا جوابای سوالها رو پنج شنبه بزاره تو وبلاگشون .امیدوارم که تا فردا این اتفاق بیافته ....
والا

خواهش می کنم
انشا الله

[ بدون نام ] 1391/03/18 ساعت 10:16 ق.ظ

میشه از بچه ها خواهش کنید اگه کسی جواب سی شارپ رو داره واستون بفرسته شما بذاری تو سایت

ملیکا 1391/03/18 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام
این حذفیات برای بچه های ict هم هست؟
ممنون

لطفا نمونه سوالات امتحان خودتون رو بعد امتحان بذارید برای ICTها
+جوابها
مرسی

سلام
استاد پناهی سر کلاس گروه نرم افزار این قسمت ها رو حذف کرد
از ICT خبر ندارم

mostafa 1391/03/18 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام حمید جون میبینم که بازارت خوب گرمه به قول پیر زن ها خیر ببینی جوون حمید یه فکر هم به حال ما درب و داغون ها بکن من اصلاً جزوه استاد رو ندارم سه شنبه هم یادم رفت از انتشارات بگیرم پیرییه دیگه اگه لطف کنی و اسکن کنی ممنون میشم .فدات - کلاً داغونتم جیگر

سلام داداش
هندونه چرا میزاری زیر بغلم خوب همونو از اول بگو دیگه
بزار ببینم چیکار میتونم کنم شاید بتونم 20-30 صفحه اول رو برات تا شب بفرستم
http://s3.picofile.com/file/7402515913/Riazi_01_20.rar.html

mostafa 1391/03/18 ساعت 04:29 ب.ظ

برات لایک هم زدم که خیلی خیلی حال کنی

دستت درد نکنه! چقدر میشه؟!
بعداً باهات حساب می کنم

حمیدرضا 1391/03/18 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام
توروخدا هرکی بلده حل کنه بده حفظ کنیم هرجور نگاه میکنم فقط شبیه خط میخی میمونه هیچی نوفهمم

سلام
پیگیر هستم - شاید تا فردا ظهر دستم برسه

حداقل عکس هاشو نگاه کن

این امتحان از اوناست که وقت زیاد میاریم و باید کاشیه سالن رو بشماریم

جدی 1391/03/19 ساعت 12:22 ق.ظ

آقای ارنجی بچه های ریاضی زحمت کشیدم ۵ تا از سوالها رو تونستن حل کنن تا ۱:۳۰ فرمودن ۵ تاشم حل می کنن.ولی واسه دانلود باید عضو باشی.چه جوری سوالها رو دانلود کنیم؟؟اگر شما عضوید زحمتشو بکشید

ممنونم ازتون بخاطر پیگیریتون
من عضو شدم ولی تائید نکردن که بتونم فایل هارو دانلود کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد