سوالات درس سیستم عامل شبکه

سلام به همکلاسی های عزیزم


تعدادی از دوستان لطف کردن سوالاتی رو که برای استاد مقیمی فرستادن به همراه جواب برای من فرستادن . منم آپلود کردن . از خانم ها بابایی ، علیزاده ،سرحدی و هاشمی واقعا ممنونم به خاطر توجهی که به درخواست من داشتن . از سایر دوستان هم خواهش میکنم هر چه زودتر زحمت بکشن و سوالاتشون رو به همراه جواب برای من بفرستن . همون طور که میدونید این سوالات قراره به سلامتی بشن منبع امتحان سیستم عامل . پس لطفتون رو از خودتون ودوستانتون دریغ نکنید . متشکرم .

همه ی سوالات رو یک جا و کامل اینجا میذارم .


توجه : این نکته رو باید یاد آوری میکردم ولی فراموش کردم . فقط دوستانی که سوالاتشون رو وب سایت استاد قرار گرفته سوال ها و جواب هاشو رو بفرستن .


ماشین مجازی (هاشمی-فهیمیان)



نظرات 7 + ارسال نظر
علی 1391/03/18 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام،
خانم جباری یه سوال؟
برای امتحان باید همه سوال‌ها رو بخونیم؟
مثلا ببینید، برای یه مبحث ممکن هست 3 نوع سوال طرح شده باشه.

دقیق حضور ذهن ندارم، اما استاد آخرین جلسه‌ها گفتن که از پاورپوینت‌هایی که روی صفحه شخصی ایشون هست تو امتحان میاد.
باز دقیق بخاطر ندارم ...

سلام . تا اونجا که من یادمه استاد گفتن فقط همین سوالایی که رو وب سایتشون هست رو باید بخونیم . من اشتباه کردم و این مساله رو چک نکردم . البته الان لینک ها رو اصلاح کردم . از شما هم خواهش میکنم اگر براتون زحمتی نیست سوال ها و جواب هاتون رو به صورت هلو برو تو گلو در بیارید و برای من بفرستید . دیگه تو اسلاید ها دنبال جواب نگردیم .

اکبری 1391/03/18 ساعت 10:32 ب.ظ

مرسی خانم جباری
طبق گفته استاد مطالبی که من ارائه دادم جزء امتحان نیست واسه همین سؤالات قسمت خودم رو ندادم
فکر میکنم فقط همینایی که روی وب سایت استاد هست منابع امتحانی باشه

خواهش میکنم . درسته . منم یادمه استاد گفتن که فقط همینایی که رو وب سایتشون هست رو باید بخونیم .

[ بدون نام ] 1391/03/19 ساعت 01:50 ق.ظ

خیلی ممنون خانم جباری.خیلی زحمت کشیدید.:)
فقط دوستان لطف کنید جواب هاتون خلاصه ومفید باشه

خواهش میکنم . . . حتی اگه دوستان هم لطف کنن خلاصه مفید جواب بدن بعید می دونم استاد خلاصه مفید قبول کنن !!!

mina 1391/03/19 ساعت 03:21 ق.ظ

دستتون درد نکنه ،ممنون.منم با این قسمت هلو برو تو گلو بودن سوالا خیلی موافقم

خواهش میکنم .

علی 1391/03/19 ساعت 11:17 ق.ظ

چشم

چشمتون بی بلا

عکسی 1391/03/19 ساعت 12:22 ب.ظ

خانم جباری سوالات گروه ما رو خود استاد برای آقای اکبری فرستاده بودن ایشونم گذاشتن رو وبلاگ واسه همون دیگه من نفرستادم اگه می خواین باز بفرستم

اگر با جوابش فرستادید که از پست آقای اکبری بر میدارم و دستتون درد نکنه .

یوسف 1391/03/25 ساعت 06:10 ب.ظ

دستتون درد نکنه واقعا
یه سوال:
همین 4 تا فایلی که آپلود کردینو بخونیم واسه امتحان کافیه؟
یا بازم هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد