جزوه ی جلسه ی 1 تا 3 استاد مقیمی

من همچنان امیدوارم که این پست ، آخرین پستی باشه که برای جزوه میذارم .

خانم کشفی لطف کردن جزوه ی این سه جلسه رو برای من فرستادن . باید بگم این همکاری همه جا به راحتی پیدا نمیشه . من واقعا ممنونم . دوستان دیگه ای هم برای فرستادن جزوه هاشون اعلام آمادگی کردن . از جمله خانم سرحدی . از همه متشکرم .

پس برای امتحان فقط سوال ها رو می خونیم به اضافه ی جزوه ی این 3 جلسه .


جزوه ی جلسه 1 تا 3 کلاس استاد مقیمی


* (تو جزوه قسمت لایه ی چهار رو با دقت بیشتری بخونید . استاد گفتن لایه 4 مهمه)

فقط ازتون خواهش میکنم به دوستانتون اطلاع بدید . خصوصا دوستانی که از ورودی های 89 نبودن . از دوستان ورودی 88 و 90 خیلی ها از منابع امتحان اطلاعی نداشتن و پیگیر بودن . من به همه دسترسی ندارم .



نظرات 16 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/03/28 ساعت 02:29 ب.ظ

چطور باید از این همه لطف بی دریغ شما دوستان خوب تشکر کرد
واقعا ممنونم

قابلی نداشت

ز.ب 1391/03/28 ساعت 02:49 ب.ظ

دست همتون درد نکنه خیلی گلید.امیدوارم این آخرین امتحانم به خوشی تموم بشه.

خواهش میکنم . . . ما هم امیدواریم

بهرامی‌نژاد 1391/03/28 ساعت 02:56 ب.ظ

اصلا قبول نیست
شما گفته بودین که نوشتار قبلی آخرین، نوشتار در مورد جزوه هست


خیلی ممنون از شما و خانم کشفی

آقای بهرامی نژاد حالا یکی دو پست این ور اون ور طوری نمیشه . بیاید دعا کنیم همین آخریش باشه . اصلا بعید نیست سر همین پست هم باز ناامید بشیم کار به پست های بعد بکشه .

[ بدون نام ] 1391/03/28 ساعت 03:31 ب.ظ

salam doostam.to shahkari.ye dooneyee,faghat vase nemooneyeee.eshghiiiiiiiiiii bekhoda

سلام دوستم . شما خودت گلی . همه رو عین خودت میبینی .

اکبری 1391/03/28 ساعت 04:31 ب.ظ

مرسی از این همه پیگیری، سرعت و حساسیت.
خانم جباری این نگرانیت واسه ورودی های 88 و 90 تو حلقم
این دوره که تموم شد ولی یادم باشه واسه ارشد همون دانشگاهی رو انتخاب کنم که اکیپ شما (کشفی، حقایقی، بهزادی، فهیمیان و...) انتخاب میکنه

خواهش میکنم آقای اکبری .
از نگرانی هم که نمیدونم . . . چه عرض کنم ؟ این نگرانی ، تا زمانی که بدونم کاری از دستم بر میاد که برای کسی انجام بدم ، همیشه با من هست .
ولی اگرهمه ی دوستای با صفای کاشانی و همینطور شما و اکیپ خودمون برای ارشد دوباره کنار هم جمع بشن به نظر من بهترین اتفاق زندگیم برای همه ی عمرم میشه .

عکسی 1391/03/28 ساعت 04:52 ب.ظ

ازشما و خانم کشفی خیلی خیلی تشکر می کنم

فقط تو رو خدا دیگه آخریش باشه
دیگه نمی کشه ، نبود 20 ماه و 28 روز
(اونایی که سربازی رفتن می فهمن من چی می گم )

خواهش میکنم .
چشم . این دیگه آخریش بود . راست گفتین دیگه کشش نداریم . هر چند مطمئنم سال بعد این موقع یاد خاطره ی همین آخریش می افتیم و میگیم یادش بخیر . . .

mostafa 1391/03/28 ساعت 07:01 ب.ظ http://mostafaborjali.loxblog.com

سلام از شما و تمام دوستان نهایت کمال تشکر رو دارم بابت تمام زحمت هایی که در این مدت کشیدید و کسانی که این جزوات را در اختیار شما قرار دادند .

خواهش میکنم . انجام وظیفه کردیم

از خانم کشفی و همچنین شما و خانم سرحدی که اینقدر پیگیر هستید قدردانی میکنم امیدوارم زحماتتون رو یه روزی جبران کنیم و خدا هم مزد زحماتتون رو بهتون بده ...

خواهش میکنم . نیاز به جبران نیست .همین دعای خیر یک دنیا می ارزه .

[ بدون نام ] 1391/03/28 ساعت 11:09 ب.ظ

azizam mamnoon az lotfet..vali kash 1 jozve ie ro mizashti ke beshe khoond..khili khatati neveshte

یوسف 1391/03/28 ساعت 11:12 ب.ظ

دسته همگی درد نکنه
ایشاا... همگی برید مکه

جعفری 1391/03/28 ساعت 11:13 ب.ظ

آخی....باورم نمیشه این آخرین جزوه ایه که باید دانلود کنیم
از همه بچه ها بابت همه زحمتها جزوه ها و تمرین ها و نوشتارها ممنونم...

ضرغامی 1391/03/29 ساعت 01:11 ق.ظ

لطف کردی دوست گلم بابت همه خوبی ها و محبتهای شما ممنونم
این دو سال هم تموم شد و خوبی ها و لطفهای دوستانی که اینجا زحمت کشیدن همیشه به یادمون میمونه از همتون خیلی خیلی ممنونم

اکبری 1391/03/30 ساعت 09:06 ق.ظ

@ جعفری:
شما استادی یا دانشجو؟

جعفری 1391/03/30 ساعت 10:55 ق.ظ

@ اکبری: پ ن استادم ، اومدم جزوه سیستم عامل رو دانلود کنم بخونم پایم قوی شه!!

حسین زاده 1391/03/30 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام
من همین امروز وقت کردم به وبلاگ سر بزنم
از زحمات شما بی نهایت ممنونم

فهیمیان 1391/03/31 ساعت 10:19 ق.ظ

من تا حالا فکر میکردم مدرکم و مدیون فامیل ام بدلایلی.
ولی بیشتر مدیون دوستامم
همونطور که قبلا گفتم:
I love Razie, Mozhgan,hatta: Samane

v2 sweetheart

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد