گزارش کارآموزی

عرض سلام و خسته نباشید به همه دوستان عزیز ، ان شاالله که آخرین امتحانتون رو هم خوب داده باشین، دیگه فقط کارآموزی مونده و پروژه پایانی،


برای گزارش کارآموزی چند نکته هست که میگم:

- اول باید یه نامه از شرکتی که کاراموزی تونو توش گذروندین ببرین، این نامه رو باید همراه اون فرم 7 برگی که از انتشارات گرفته بودین به خانم محمدی تحویل بدین که بعد از امضای ایشون فرم 7 برگی رو به همراه گزارش کارآموزی به استاد (رشتیان/ مقیمی) ارائه بدین.


- صفحه آخر فرم یه جدول ساعات حضور توی او شرکت هست که ظاهرا لازم نیست پرش کنین( من از استاد رشتیان پرسیدم گفت مهم نیست)


- گزارش کاآموزی باید حداقل 20 صفحه باشه که به صورت پرینت شده به استاد تحویل میدین


حمید چند وقت پیش یه نمونه گزارش کارآموزی گذاشته بود که من دوباره لینک دانلودش رو میزارم:



نمونه پر شده گزارش کارآموزی


نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/04/04 ساعت 09:48 ق.ظ

ببخشید اگه این نامه که گفتین نباشه نمیشه؟ من یادم رفت اینو از مرکز کار آموزیم بگیرم

yousef ramezani 1391/04/04 ساعت 10:39 ق.ظ

دَمه تو و داش حمید گرم. دو نقطه ستاره

[ بدون نام ] 1391/04/04 ساعت 11:58 ق.ظ

نامه رو تو پرونده میزارن و لازمه

ابولفضل تو کی با اون چشمای خونت اومدی این پست رو گذاشتی من نفهمیدم ... خیلی باحالی ... دمت گرم

داداش ما تشنه خدمتیم خواب و خوراک هم نداریم به شرطی که خیسمون نکین ;)

آزادخواه 1391/04/09 ساعت 04:03 ب.ظ

آقا شما این ۷ بگی رو ندارین واسه من بفرستین
irbigbang@yahoo.com

[ بدون نام ] 1391/04/10 ساعت 09:20 ب.ظ

منظور از ارائه چیه اینجا دقیقا به اقای رشتیان البته.میپرسه گیر میده چجوریاست؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد