بیانیه شماره 1 استاد رضائیان

استاد رضائیان اولین بیانه بعد از اعلام نمرات رو صادر کردن:


Salam,
Nomreie Dars Web Be Soorate Zir Mohasebe Shode Ast:
10 Final, 7 Project, 3 Tamrin
Ke Nomre Tamrin v Project Ba Ham Too Sotoon Proje Sabt Shod.
Agar Eterazi Darid Sai Konid Faghat Eteraz Konid, Har Chi Deletoon KHast Nanvisid(Na Salamati Fareghotahsil Darid Mishid!!!), Shaiad Eshtebah Karde Basham Ke Dar Insooorat Nomratooon Eslah Mishe!!!




سلام ،

نمره درس طراحی وب به صورت زیر محاسبه شده است :

پایانی 10 ، پروژه 7 ، تمرین 3
که نمره تمرین و پروژه با هم در ستون پروژه ثبت شده است.
اگر اعتراضی دارید سعی کنید فقط اعتراض کنید ، هر چی دلتون خواست ننویسید (نا سلامتی دارید فارغ التحصیل میشید!!!), شاید اشتباه کرده باشم که در این صورت نمرتون اصلاح میشه!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
اکبری 1391/04/08 ساعت 02:08 ب.ظ

استاد دستت درد نکنه ترم آخری کلی حال دادی، به نظر من اگرم ارفاق نکرده باشین ولی برگه رو دست بالا صحیح کردین (حداقل در مورد من اینطوری بود)

محسن رضاییان 1391/04/08 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام
بچه ها هر کی می تونه با علی قلیزاده تماس بگیره که تکلیف پروژش رو مشخص کنه و گرنه نمره پروژش صفر رد میشه (اینو پی نوشت کنید که همه ببینن)

اکبری 1391/04/09 ساعت 01:52 ق.ظ

ماشالا دست به ترجمه بچه ها خوب شده ها، قدیما ادمینا ویرایش میکردن اسمشونو مینوشتن،

هنرخواه 1391/04/09 ساعت 02:38 ب.ظ http://honarkhah.com

ابوالفضل جان وقتی من ویرایش می کنم اسم نمی نویسم :دی
دیدم چپ چین نکرده بودی انگلیسی رو نمره ها معلوم نبود چی به چیه گفتم یه ویرایش بزنم که راحت همه بخونن

تو بودی؟ دمت گرم کار خوبی کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد