هماهنگی برای جشن پایان دوره کارشناسی ...

سلام به همه ی دوستان عزیز و همکلاسی های قدیمی

اگه یادتون باشه چند وقت یه پست گذاشتم برای گرفتن جشن پایان دوره کارشناسی ( پرام ) که بعضی از دوستان زحمت کشیدند با چند جا صحبت شد ...

یه سالن تو تهران هست که ظرفیتش 100 نفره است و با هماهنگی که یکی از دوستان انجام داده به غیر از جمعه میتونیم اونجا جشن رو برگزار کنیم ولی همه چیزش با خودمونه ...

هزینه اش هم خیلی پایین هست تقریبا میشه گفت اگه همه بیان چیزی نمیشه ...

لباس های فرم هم دانشگاه داره و ظاهرا کرایه هم میده فقط باید هماهنگ کنیم باهاشون ...

حالا اگه دوستان نظری ، پیشنهادی و ... دارند خوشحال میشم اعلام کنن ...

بهترین روز برای جشن هم مشخص کنید تو نظراتتون ... بازم از همه ممنون

نظرات 19 + ارسال نظر
فهیمیان 1391/04/18 ساعت 03:03 ب.ظ

لباس که حتما باشه
حالا چی میشد لباس و همینجوری میدادن شیرینی مهندسیمون؟
بنظر من یه ۵شنبه باشه تا بقیه چی بگن

اکبری 1391/04/18 ساعت 03:05 ب.ظ

ایول بابا، فکر نمیکردم تا این حد جدی باشی، خیلی خوبه، روز 5 شنبه بزار، اگه نشد هر روز دیگه بشه من میام،

خانم فهیمیان دانشگاه ما اگه از ما شیرینی نگیره ، شیرینی نمیده
ابولفضل مگه داشتیم شوخی میکردیم !!!
----
فعلا دو تا نظر پنجشنبه ... بقیه هم بیان نظر بدن تا هماهنگی ها رو انجام بدیم ...
فقط لطفا با اسم نظر بدید که بدونیم چند نفریم و نظرتون چیه ...

علی 1391/04/18 ساعت 08:21 ب.ظ

علی یکی از لباس‌ها رو برای من رزرو کن!

کشفی 1391/04/19 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام.منم با پنج شنبه موافقم

ورودی 90 1391/04/20 ساعت 01:54 ق.ظ

وای شما خیلی باحالید کلی خوشم اومد عجب بچه های با معرفتی من میمیرم واسه ادمای با مرام کاش کی سال بعد بچه های مام یه جشن بگیرن . من که بودم 100 درصد یه کاری می کردم بشه خیلی خوبه

علی 1391/04/20 ساعت 10:43 ق.ظ

علی به نظرم یا قبل از ماه رمضمون باید بگیریم، یا عید فطر ...

حالا نظر بقیه رو نمی‌دونم

اگه عید فطر باشه به نظرم بد نیست ....

مرسی آقا / خانم ورودی 90 ما هم داریم برای همین تلاش میکنیم .
----------
فعلا پنجشنبه باشه احتمالا اوکی میشه ...
عید فطر که نمیشه !!! چون کلا روز تعطیل نمیشه برگزار کرد ...
بقیه هم نظر بدند ممنون میشم ...

فولادی 1391/04/20 ساعت 07:04 ب.ظ

پنجشنبه اگه باشه عالیه. می تونیم از جایی میز و صندلی اجاره کنیم یه مقدارم میوه و شیرینی هم بگیریم و با یه رستوران هماهنگ کنیم واسه شام. اگه بخواهیم قبل از ماه رمضون بگیریم فقط هفته ی اینده وقت می شه. مگر اینکه واسه ی بعد از ماه رمضان باشه که اونم هماهنگیاش و باید الان انجام بدیم، هر چی بگذره می ترسم شور و هیجان بچه ها کمتر بشه.
هر کمکی خواستین روی من می تونین حساب کنید.

سرحدی 1391/04/21 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام به همه
پنجشنبه بهتره ،‌ به نظر من بیفته بعد از ماه رمضان ،‌ برای نهار باشه بهتره

عکسی 1391/04/21 ساعت 02:02 ب.ظ

علی جون خیلی ایده ی قشنگی بید
ولی هماهنگ کردنش خیلی هم راحت نبید
.
.
من میگم بیفته بعد ماه رمضون بهتره ولی افطاری ام میشه هر کی نذری نیازی چیزی داره بیاره

لیاقت 1391/04/21 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام به همه هر روزی که باشه من میام
بدون لباس که لطفی نداره لباس حتما باشه
قبل از ماه رمضان باشه بعدش باشه من میام به صرف شام و شیرینی
به امید دیدار

اگه همه بچه ها اعلام آمادگی کنن میشه هفته بعد یا بعد از ماه رمضون یه جشن خوب بگیریم ولی ظاهرا فقط همین چند نفریم !!!
انگار بقیه اصلا پایه جشن گرفتن نیستن !؟

کشفی 1391/04/21 ساعت 06:51 ب.ظ

آقای سیدی بعد ماه رمضان بیفته بهتره چون دیگه فرصت نیست بچه ها را دور هم جمع کرد.اگه هم کسی پایه نبود همون بچه های خودمون هستیم.

چرا بقیه نظر نمیدن !؟!
راستی جا داره از بقیه دوستان که نظر دادند تشکر کنم
حق با شماست خانم کشفی

[ بدون نام ] 1391/04/25 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام آقای سیدی خواستم بگم بهتره هماهنگی جشن بعد از ماه رمضون باشه ، بچه ها هم میاین ناراحت نباشید

هنرخواه 1391/04/25 ساعت 09:33 ب.ظ http://honarkhah.com

سید جان کار قشنگی کردی
من می گم بعد ماه رمضون بهتره

شیخی 1391/04/27 ساعت 02:19 ب.ظ

خیلی فکر خوبیه، اگه واسه بعد ماه رمضون هماهنگ کنین بهتره .ممنون

فهیمیان 1391/04/27 ساعت 02:24 ب.ظ

لطفا خود عید فطر نباشه
میترسم من نباشم

خوشحالم که همه مثل من عااااشق ۵شنبه ها ن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد