نمرات کار آموزی

این هم از آخرین نمره...


سلام، استاد رشتیان نمرات کار آموزی رو وارد پرتال کردن



پرتال آموزش


البه هنوز بعضی از بچه ها نمره کار آفرینی شون مونده، ولی فکر کنم تقریبا همه نمرات اعلام شده باشه


نظرات 7 + ارسال نظر
جهانی 1391/04/21 ساعت 03:05 ب.ظ

نمره منو دوستم که وارد نشده؟

برای من هم نیومده !!! فکر کنم بیشتر بچه ها هنوز نیومده باشه :))

ظاهرا فقط نمره منو وارد کرده، ایول همونطوری که تو گفته بود 20 داده

کشفی 1391/04/21 ساعت 03:47 ب.ظ

ممنونم آقای اکبری اما نمرها فکر کنم برای همه وارد نکردن!نمره من وارد نشده

[ بدون نام ] 1391/04/21 ساعت 04:28 ب.ظ

درمورد کلاس های کارافرینی میشه توضیح بدید؟؟؟

والا من که نداشتم این کلاسو ولی همونطور که از اسمش پیداست یه کلاس برای آموزش اشتغال زایی هست، که بعضی از بچه ها به جای پروژه . کارآموزی برداشتن

بهرامی‌نژاد 1391/04/21 ساعت 07:20 ب.ظ

ترم پیش خوب بود، استاد درجا نمره رو ثبت می‌کرد.

سعید 1391/04/22 ساعت 01:03 ب.ظ

نمره پروژه منو استاد مقیمی هنوز وارد نکرده

همه نمره ها وارد شد ظاهرا :)
فقط پروژه ها مونده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد