زندگی یک برگ ...

سلام به همه دوستان گلم ...

پروژه من با استاد تابش یک بازی برای آندروید بود ...

ولی من با کمی تغییر برای کامپیوتر هم این بازی رو پیاده سازی کردم ، امیدوارم از بازی کردن این بازی لذت ببرید چون اولین بازی من با فلش بود یکم باگ داره و ساده است به بزرگی خودتون ببخشید ...

قبل از نصب بازی نرم افزار زیر را دانلود و نصب کنید :

Adobe Air


دانلود نسخه کامپیوتری بازی زندگی یک برگ

LeafLife


سوالی هم بود در قسمت نظرات مطرح کنید جواب میدم ...

اگر دوستان مایل بودید نسخه اندرویدی بازی هم براتون قرار میدم که با شتاب سنج و تاچ گوشی کار میکنه ... برای گوشی های دارای رزولیشن 800 در 480 هست مثل (Htc Desire) ... موفق باشید ...

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/05/04 ساعت 11:47 ب.ظ

ممنون .
کمی راجع به نحوه پیاده سازیش توضیح میدید؟

خواهش میکنم ... برای پیاده سازی از نرم افزار Adobe flash و چند نرم افزار دیگه استفاده کردم و زبان استفاده شده هم جاوا هست که در نرم افزار فلش کدنویسی کردم ...
اگر مایل بودید سورس بازی هم در اختیارتون قرار میدم به همراه توضیحات هر خط فقط اسم و ایمیل تون رو برام بفرستید:
ask1366@yahoo.com

[ بدون نام ] 1391/05/06 ساعت 01:48 ب.ظ

salam man darse hooshe masnooe ro moarefi be ostad gereftam aghaye kianoor shoma mitoonid chandta soale asoon baram tarh konid

جواد- z 1391/05/07 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام دوستان
طاعات و عباداتتون قبول
دوستان اگه کسی ایمیل یا شماره دکتر اسکندری رو داره لطف کنه همین جا بهم بگه یا ایمیل برنه بهم
javadcpp@yahoo.com
ممنون
امیدوارم همه به سلامت و سربلند مرحله گرفتن مدرک یا برگه فارغ التحصیلی از دانشگاه رو پشت سر بذارن ...

سلام ... من طراح سوال نیستم که آخه !!!
ولی همونجور که خودتون میدونید درس معرفی به استاد همون سوالهای که یکبار امتحان دادید رو بخونید کافیه ... چون معمولا همون برگه رو بهتون میدن ...
بازم چشم برگردم جزوم رو پیدا کنم ... سعی میکنم چندتا سوال براتون اینجا قرار بدم...
امیدوارم موفق و پیروز باشید

eskandari@ghiasodin.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد