نظرسنجی اساتید

با سلام به تمام دوستان

به سلامتی ترم تموم شد  و با هر سختی و زحمتی که داشت به آخر رسید و نتایج امتحانات هم اعلام شد. حالا هرچی بود گذشت و امیدوارم که همه به نتیجه دلخواهشون رسیده باشن.


»» این نظرسنجی رو گذاشتم تا نظرتون رو درباره ی اساتیدی که ترم قبل تدریس میکردن رو اعلام کنید( نحوه تدریس+ بار علمی+ نحوه نمره دادن + توجه به دانشجو + اخلاق )

می تونید از 1 تا 10 به هر استاد نمره بدید و نظرتون رو درباره ی عملکردشون اعلام کنید.


»» لطفا نظرتون رو  کاملا محترمانه بنویسید و به هیچ کسی توهین نکنید تا بدون هیچ مشکلی نظرتون تائید بشه.

»» اسم هم ننوشتید مهم نیست و اگه انتقادی دارید با دلیلتون بگید .

امیدوارم که این نظر سنجی موثر واقع بشه چون اساتید و مدیر گروه هم به این وبلاگ سر میزنن


ضمنا بنر هم تکمیل شد اگه نظری داشتید تو پست مربوط به بنر بگید.


از میان کسانی که برای دعای باران به تپه ها می روند تنها آنهایی که با خود چتر به همراه می برند به کار خود ایمان دارند.(آنتوان چخف)


موفق باشید

 

نظرات 17 + ارسال نظر
جهانی 1390/11/13 ساعت 05:01 ب.ظ

سلام, به نظره من اسامی استادارو بنوسید که ما بهشون نمره بدیم یا انتخاب کنیم که درصدی نشون بده.

سلام
درس های همه با هم یکی نبود به این دلیل گفتم خودتون نظرتون رو درباره ی استاد ها بگید

[ بدون نام ] 1390/11/13 ساعت 05:11 ب.ظ

رضاییان 9
مهدیخوانی 10(چون میدونست بلد نیست توقع بیخود نداشت)
فاضلی 1(1نمرشم شذط ادب اینه که صفر ندم)
حاج آقا 0(حتی شرط ادب میگه صفر بدم.تا این حد)
شاه بیک 7

X 1390/11/13 ساعت 08:16 ب.ظ

رضاییان ۹
مهدیخانی ۷
فاضلی ۹( درسته به همه نمره پایین داده ولی بیان و تسلط خوبی داشتن)
حاج آقا ۶( از ارائه های ۲ دقیقه ای و نمره هایی که دادن بیشتر از ۶ نشد بدم)
دکتر اسکندری ۳( کلاسای نصفه و نیمه. گاهی وقتا بدون اطلاع نمیی اومدن و یه ۱ ساعتی معطل میشدیم و امتحان هم تعریفی نداشت)

جهانبخش 1390/11/13 ساعت 08:36 ب.ظ

رضاییان : 10
مهدیخانی : 10
شاه بیگ : 10
حاج آقا حسینی : 10

[ بدون نام ] 1390/11/13 ساعت 08:47 ب.ظ

رضاییان : ۰

مهدیخانی : 10

شاه بیگ : 10

حاج آقا حسینی : 10

رشتیان ۱۰

آشنا :دی 1390/11/13 ساعت 09:40 ب.ظ

حاج آقا : 7
رضاییان : 9
مهدیخانی : 6
شاه بیگ : 9
فاضلی : 5

yOu3eF_iR 1390/11/13 ساعت 10:30 ب.ظ

حاج آقا : 7
رضاییان : 6
مهدیخانی : 9
شاه بیگ :10
فاضلی : 0

خطاب به گروه ۱+۴ 1390/11/13 ساعت 11:30 ب.ظ

گروه ۱+۴ : ۰

همچنان متاسفم از اینکه نظر ها رو سانسور میکنید و به به چه چه ها رو تائید میکنید ...

داداش هیچ دیدگاهی پاک نشده
شما هم اگه انتقادی داری می تونی خیلی محترمانه بگی
و نیازی به به به چه چه نیست - حرف دلتو بزن
اگه من میخواستم نظر هارو پاک کنم بیکار نبودم که نظر سنجی بزارم عزیز
به کسی قرار نیست جایزه بدن که ما بخوایم نظر کسی رو پاک کنیم واسم هیچ فرقی نمی کنه کی چه نظری میده
هدفم از گذاشتن این نظرسنجی این بود که چون اساتید به این وبلاگ سر میزنن بچه ها اگه هر حرفی دارن بدون هیچ توهینی بگن تا تو ترم بعد تا حد ممکن از نظرات بچه ها استفاده کنن
ضمنا همین شما بودید که هم دیدگاه گذاشته بودی و هم ....
هیچی نگم بهتره عزیز ...
قرار نیست اگه از یکی از اساتید ناراحتی به ما تهمت بزنی (این موضوع به ما هیچ ارتباطی نداره)

اگه گفتم اسم ننویسید واسه این بود که حرف دلتون رو راحت بگید
اگه گفتم بدون توهین باشه به خاطر این گفتم که بعداً براتون دردسر نشه
شما هم اگه نظری داری بدون هیچ توهینی بگو خودم تائیدش میکنم ...

اگه نگران نمره ی ترم بعد هستی می تونم به استاد بگم که از من نمره کم کنه بهت اضافه کنه - خواستی میتونی امتحان کنی منتظر ایمیلت هستم hjq307@yahoo.com

جباری 1390/11/14 ساعت 10:43 ق.ظ

رضائیان ۱۰
مهدیخانی ۹ (فقط به خاطر اینکه متکی به جزوه بود . ولی همون جزوه رو خوب توضیح داد . )
شاه بیگ ۱۰
فاضلی ۷ (به خاطر غیبت هاش و نمره دادنش ولی بیانش خوب بود )

[ بدون نام ] 1390/11/14 ساعت 11:46 ق.ظ

استاد رضائیان (10)
استاد مهدیخانی(9)
استاد فاضلی( خیلی بد نمره دادن 5)
استاد اسکندری (امتحانشون در حد درسی که دادن نبود نمرات هم منصفانه نبود )(4)
حاج آقا(کلاسشون فقط عنوان کلاس تاریخ اسلام رو یدک می کشید مباحث تاریخی هم که گفته شد 90 درصدش تکراری بود)(3)

[ بدون نام ] 1390/11/14 ساعت 09:37 ب.ظ

رضاییان ۶
مهدیخانی ۱۰
حاج آقا ۸
اسکندری ۴
فاضلی ۱۰

[ بدون نام ] 1390/11/15 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام، ممنون از نظرخواهیتون
استاد رضا ئیان:10(چون واقعا سوادشون خیلی بالاست ونحوه درس دادنشون هم عالیه)
استاداسکندری:9(نحوه درس دادنشون عالی بود )
استادمهدیخانی:10
استادفاضلی:9
حاج آقا:6

[ بدون نام ] 1390/11/15 ساعت 08:35 ب.ظ

توکه ادعات میشه نظری روژاک نمیکنه من ی نظردادم ک رضاییان صفر دادم ازترست نذاشتی؟
بعدبگو گرو ۴+۱ مسخرتون ... نیست

اولا بی احترامی نکن من هیچ نظری رو پاک نکردم
شما یسری این نظر رو دادی و تائید شد
چه ترسی ؟ مگه به من چی میخواد برسه؟ به هر کسی خواستی صفر بده !!! اصلا منفی 10 بده !!! شما جنبه یه نظر سنجی ساده رو نداری میخوای چند بار یه نظر رو بدی به من چه ربطی داره؟!!
بالاخره تو یه دانشگاه که نظر ها با هم برابر نیست همه جا مخالف و موافق وجود داره
اینجا هم میوه فروشی نیست که ما خوباشو سوا کنیم - درهمه
همچین میگی از ترست انگار نظرت چه ارزشی واسه من داره
========================
با این IP فرستادی و تائید شد
IP: 178.131.93.158
13 بهمن 1390 ساعت 20:47
===================
خواستی دوباره بزار تائید کنم
دیدی که همین توهینتو تائید کردم دیگه دو تا عدد چیه که نخواد تائید بشه :دی
درسته گفتم بدون اسم ولی نگفتم هر چندبار خواستید نظر بدید
حداقل با یه سیستم دیگه بیا که تابلو نشه:دی
انقدر ها هم که فکر میکنی پخمه نیستم - داری از اینترنت وایمکس مبین نت استفاده میکنی از تهران (اینو گفتم که فکر نکنی حرفامو رو هوا گفتم)
راستی یه کلاس تایپ برو تو 2 خط 3تا غلط داشتی
خواستی بازم تهمت بزن تا اطلاعات دقیق تر بدم...

در ضمن من حوصله اینجور حرفارو ندارم انقدر بیکار نیستم که وقتم رو اینجا بزارم امثال شما بیان هرچی از دهنشون در اومد بارم کنن ....
اینجا هم شده مهد کودک ...

کسی اگه ناراحته بگه من دیگه اینجا نه پست میزارم نه کامنت...
اینو کاملا جدی گفتم ....

[ بدون نام ] 1390/11/15 ساعت 11:05 ب.ظ

خوب جواب دادید
عجب اطلاعات دقیقی!دیگه چه چیزایی می دونید؟!

[ بدون نام ] 1390/11/15 ساعت 11:10 ب.ظ

عجب اطلاعات دقیقی!!!جالب بود دیگه چه اطلاعاتی ثبت میشه؟!
چرا ناراحت بشیم.!ایشون خواستن زرنگی کنن شما مچشون رو گرفتید.
انصافا طاقتتون زیاده..ولی ناراحت نشید از اینجور آدما همجا پیدا میشن.

[ بدون نام ] 1390/11/18 ساعت 01:00 ق.ظ

مهدیخانی:۱۰
رضائیان: ؟
فاضلی: ۱۰
شاه بیگ: ۳
حاج اقاتون: ۵

[ بدون نام ] 1390/11/18 ساعت 10:30 ق.ظ

بچه ها یه ترم دیگه بیشترنمونده،قدر این باهم بودن روبدونیم.چرابااین حرفاخرابش میکنید،واقعا نویسنده های وبلاگ دارند صبوری میکنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد